מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלבום יחיד עם זמרת מצוינת (עזבה את העולם בגיל צעיר מסרטן) שווה להחזיק עותק

 

10488FB8-11A7-4092-AEF2-F518D27B0884.jpeg


ממליץ מאוד. האלבום הכי מיוחד של קית׳.
בא כתוצאה ממשבר אישי ויצירתי והוקלט באולפן הביתי עם כל כלי אפשרי
למעט פסנתר (כמעט). לצערי אין ביוטיוב.
 

תמונות מצורפות

  • 10488FB8-11A7-4092-AEF2-F518D27B0884.jpeg
    10488FB8-11A7-4092-AEF2-F518D27B0884.jpeg
    KB 23.9 · צפיות: 412
אין על השוודים בכל הקשור ל - Death metal מלודי (בעיקר)

 

נערך לאחרונה ב:
Screenshot_20210430_123431.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20210430_123431.jpg
    Screenshot_20210430_123431.jpg
    KB 150.8 · צפיות: 352
אלבום אווירה יפה ומגוון,שמתאים בול לבוקר רגוע של יום שבת.https://tidal.com/browse/album/28462796
eyJidWNrZXQiOiJwcmVzdG8tY292ZXItaW1hZ2VzIiwia2V5IjoiODA0MDM1NS4xLmpwZyIsImVkaXRzIjp7InJlc2l6ZSI6eyJ3aWR0aCI6OTAwfSwianBlZyI6eyJxdWFsaXR5Ijo2NX0sInRvRm9ybWF0IjoianBlZyJ9LCJ0aW1lc3RhbXAiOjE0NjEwODE2NjV9
 

בדיוק למוקדם בבוקר
3B5CC1C8-0891-4C00-BC38-74A539D9A44D.png
 

תמונות מצורפות

  • 3B5CC1C8-0891-4C00-BC38-74A539D9A44D.png
    3B5CC1C8-0891-4C00-BC38-74A539D9A44D.png
    KB 463.7 · צפיות: 340
אחד הביצועים הגדולים של לאונרד ברנסטיין. על הפסנתר וגם מנצח על הפיל׳ של נ״י.
הקלטה אדירה.

07319A29-EDFD-48B6-B22D-CEC2A1895580.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 07319A29-EDFD-48B6-B22D-CEC2A1895580.jpeg
    07319A29-EDFD-48B6-B22D-CEC2A1895580.jpeg
    KB 137.2 · צפיות: 308
לשיפוטכם.
 

mg.jpg


אלבום סולו של מרטין גור martin gore
למי שאינו שמע או מכיר ,
מרטין גור הוא "המוח" של דפש מוד depeche mode' בעצם כתב כמעט את כל השירים (מילים ולחן),
כמו כן הוא מוציא פעם בכמה שנים אלבום סולו
האלבום הנ"ל כולו אינסטרומנטלי, מסע אלקטרוני מרתק של יוצר מוזיקה אלקטרוני ייחודי (בדפש מוד הוא לרוב בעמדת הגיטרה וקולות רקע)
מומלץ
 

תמונות מצורפות

  • mg.jpg
    mg.jpg
    KB 5.1 · צפיות: 275
קטע קלאסי של באדי גאי, קטע 9.


מערכת אודיו לא מהעולם הזה...
 

ביצוע מעלף והקלטה מעולה.
B27AC19F-2A18-4B16-8AE4-091EB202CE0F.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • B27AC19F-2A18-4B16-8AE4-091EB202CE0F.jpeg
    B27AC19F-2A18-4B16-8AE4-091EB202CE0F.jpeg
    KB 327 · צפיות: 298
בלי האלבום הזה הספריה שלי לא שווה (לחולי צ׳לו בלבד :) )
FD3C0178-612A-4A2C-BB31-382AA5726E51.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • FD3C0178-612A-4A2C-BB31-382AA5726E51.jpeg
    FD3C0178-612A-4A2C-BB31-382AA5726E51.jpeg
    KB 58.2 · צפיות: 356
בלי האלבום הזה הספריה שלי לא שווה (לחולי צ׳לו בלבד :) )
צפה בקובץ המצורף 54110
לגמרי!
 

la fleur de mon secret
פסקול הסרט של אלמודובר משנת 95
אלברטו איגלסיאס הלחין פסקול מדהים מסתורי ומרתק ,

מומלץ

le fleur.jpg
 

תמונות מצורפות

  • le fleur.jpg
    le fleur.jpg
    KB 16.9 · צפיות: 240
 

בלי האלבום הזה הספריה שלי לא שווה (לחולי צ׳לו בלבד :) )
צפה בקובץ המצורף 54110

תודה ביצוע מעניין.
אבל - לא יודע אם זה מקום לדיון, ולא לקחת אישית, אבל דעתי על האלבום שלא הכרתי, ואני חולה צ'לו היא שלא נפלתי, בלשון המעטה. מה שהכי בלט זה שבמקום שהבחור ישלוט בצ'לו, הצ''לו שולט בו. אין קלילות של נגינה בוטחת, ובמקומות הקשים הנגינה פשוט מאולצת. יש הרגשה שבמקום שהוא יקבע את ה PHRASING, דרגת הקושי קובעת לו אותם.

הסאונד של הצ'לו בהקלטה הוא אפור וכבד, אבל זה כבר עניין של העדפה - כנראה שהוא ממש לא כיוון לקלילות ולאווריריות שבפארטיטות לכינור שנעלמו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור