מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

שיר יפיפה בביצוע לואי דניאל ארמסטרונג.
אשמח אם מישהו ימצא לי את הביצוע בהופעה חייה ביוטיוב?
 

הוזמן מאמזון :).
 

ביצוע יפה
 

בוקר רגוע
6097ec282cce.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 6097ec282cce.jpg
    6097ec282cce.jpg
    KB 38.5 · צפיות: 346
 

לקחתי שיעור פרטי בתיפוף
 

נערך לאחרונה ב:

סגנון קצת שונה ממה שהורגלתם, אסטריקס...
 
יאללה עוד קצת צ'ילאוט - אלקטרו רגיי
 
 

91YFXT4EZQL._SX355_.jpg

סוף סוף פתחתי היום את האופרה להאזנה אחרי 6 שנים ששכב בארון

הביצועים הנוספים שיש לי
הם גיימס לויין
גירוג שולטי
קרל בהם
אוטו קלמפרר
דינאל ברנבויום
 
R-11150500-1510780429-9768.jpeg.jpg
 

DD971009-D8D6-4E0C-A429-A2AA7160FD4F.png
 

תמונות מצורפות

  • DD971009-D8D6-4E0C-A429-A2AA7160FD4F.png
    DD971009-D8D6-4E0C-A429-A2AA7160FD4F.png
    KB 334.2 · צפיות: 234

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור