מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לפתוח מבערים...
Joe Bonamassa - Who's Been Talking? - Driving Towards The Daylight
 
על הבוקר
 

25 שנים להופעה ששינתה את ההיסטוריה בנבורת'.

איזה שיר ענק. פצצת אנרגיה.

 
F7A7A0B6-9497-4707-A68B-F47DF4193453.png
 

תמונות מצורפות

  • F7A7A0B6-9497-4707-A68B-F47DF4193453.png
    F7A7A0B6-9497-4707-A68B-F47DF4193453.png
    KB 58.6 · צפיות: 283
0603A783-2A52-4B4C-AD03-FEC93A792347.png
 

תמונות מצורפות

  • 0603A783-2A52-4B4C-AD03-FEC93A792347.png
    0603A783-2A52-4B4C-AD03-FEC93A792347.png
    KB 721.8 · צפיות: 296
6E99E808-29CA-4D68-A4BE-31E228B3DC17.png
 

תמונות מצורפות

  • 6E99E808-29CA-4D68-A4BE-31E228B3DC17.png
    6E99E808-29CA-4D68-A4BE-31E228B3DC17.png
    KB 977.5 · צפיות: 266
להגביר את הווליום, לא לחשוש
 

פסקול מהמם של ניל יאנג
פסקול שהוא אילתור בגיטרה בלבד!
dead man.jpg
 

תמונות מצורפות

  • dead man.jpg
    dead man.jpg
    KB 6.3 · צפיות: 305
אדיר!
 

תמונות מצורפות

  • 51543C8F-5F84-47D0-92A3-0FEC46B16893.png
    51543C8F-5F84-47D0-92A3-0FEC46B16893.png
    KB 631.2 · צפיות: 161
2B030E4F-8B59-4359-A17C-FAB6AF296B79.png
 

תמונות מצורפות

  • 2B030E4F-8B59-4359-A17C-FAB6AF296B79.png
    2B030E4F-8B59-4359-A17C-FAB6AF296B79.png
    KB 747.2 · צפיות: 258
מאחר ולא מופיע לי בחיפוש, אני מניח שהם לא הוזכרו עדיין בשרשור:
Wagakki Band

לא כוס התה של רוב האנשים אבל: שילוב מטורף של כלים מודרניים עם כלים מזרח אסיאתיים מסורתיים במשהו שמזכיר רוק כבד. גם אם לא הטעם המוסיקלי שלכם, זה בהחלט מזיז את המערכת בכל מיני כיוונים לא רגילים.

שווה לנסות טראק מלא רק בשביל החוויה.

עריכה: יש מצב שחובבי ג'טרו טול והרכבים דומים שמשלבים חליל ג'ז לא יופתעו יתר על המידה.
 
שלישיות לפסנתר של בטהובן בביצוע והקלטה לפנתאון: https://www.prestomusic.com/classical/products/8815748--beethoven-piano-trios https://tidal.com/browse/album/154483380
 

8EA8BBAF-3836-4637-A88D-5D9C729848F9.png
 

תמונות מצורפות

  • 8EA8BBAF-3836-4637-A88D-5D9C729848F9.png
    8EA8BBAF-3836-4637-A88D-5D9C729848F9.png
    KB 1,002.4 · צפיות: 215
נפלא, גם למי שאין לו מושג מה זה.
פשוט דלגו על הדיבורים (הפתיחה וקטעי הקישור).

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור