מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

WareikaHillMonty.jpg

http://www.deezer.com/album/104770482
 
כמו שנוהג לומר ידידנו @pruym : “אחת ההופעות!!!״
סופש נעים (ורד)
85FCBD66-9B5A-4F61-A54B-7E83C290AFC1.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 85FCBD66-9B5A-4F61-A54B-7E83C290AFC1.jpeg
    85FCBD66-9B5A-4F61-A54B-7E83C290AFC1.jpeg
    KB 42.7 · צפיות: 451
תמיד כייף לפתוח את הבוקר עם קלף בטוח.;)https://tidal.com/browse/album/24302413
 

Supernatural (Legacy Edition)
by Santana

https://listen.tidal.com/album/33633194

1280x1280 (2).jpg
 

תמונות מצורפות

  • 1280x1280 (2).jpg
    1280x1280 (2).jpg
    KB 247.1 · צפיות: 303

תמונות מצורפות

  • prodimage_53850.jpg
    prodimage_53850.jpg
    KB 40.4 · צפיות: 464
  • BerrySakharofLive93-02.jpg
    BerrySakharofLive93-02.jpg
    KB 44.1 · צפיות: 440
כמו שנוהג לומר ידידנו @pruym : “אחת ההופעות!!!״
סופש נעים (ורד)
צפה בקובץ המצורף 49188
הופה! כמה רכיבי סטראו נקנו עם האלבום הזה...
1. פליניוס 9200
2. פליניוס היאטו
3. DYNAUDIO CONFIDENCE C5
4. כמה כבלים של קאשי, לא זוכר איזה.

ועוד רבים וטובים...
 

הופה! כמה רכיבי סטראו נקנו עם האלבום הזה...
1. פליניוס 9200
2. פליניוס היאטו
3. DYNAUDIO CONFIDENCE C5
4. כמה כבלים של קאשי, לא זוכר איזה.

ועוד רבים וטובים...
מתנוש, אתה מספר לנכדים איך נלחמת בתש״ח? מקסים :D
 
אחד הרכישות היותר טובות שלי בזמן האחרון,-פשוט חוויה:https://open.spotify.com/playlist/7iqbN9SRafiNgYHVQmEF7F
 

היום זה יום ההולדת השלישי שלי בכל שנה. הלועזי והעברי, עם המשפחה.

השלישי, שלנצח יהיה מהול בעצב, זה היום ומחר.

היום, כמו כל שנה, נפגשים כל החברים, וחוגגים יום הולדת במשך יומיים. לפני 20 שנים יצאתי עם הצוות שלי מלבנון.
לצערי הרב, כמה מחברי לצוות סוחבים פוסט טראומה קשה ונשארו בנפשם עדיין שם.

אגב, סדרת הכתבות שפורסמה לאחרונה על מוצב המוות ריחן בכאן 11 מרתקת, וחושפת רגעים יפים וגם הרבה פחות. כדאי לראות.

שבת שלום.

 
F08D723A-52AE-43A8-8658-B3C0909026E2.png
 

תמונות מצורפות

  • F08D723A-52AE-43A8-8658-B3C0909026E2.png
    F08D723A-52AE-43A8-8658-B3C0909026E2.png
    KB 423.1 · צפיות: 377
היום זה יום ההולדת השלישי שלי בכל שנה. הלועזי והעברי, עם המשפחה.

השלישי, שלנצח יהיה מהול בעצב, זה היום ומחר.

היום, כמו כל שנה, נפגשים כל החברים, וחוגגים יום הולדת במשך יומיים. לפני 20 שנים יצאתי עם הצוות שלי מלבנון.
לצערי הרב, כמה מחברי לצוות סוחבים פוסט טראומה קשה ונשארו בנפשם עדיין שם.

אגב, סדרת הכתבות שפורסמה לאחרונה על מוצב המוות ריחן בכאן 11 מרתקת, וחושפת רגעים יפים וגם הרבה פחות. כדאי לראות.

שבת שלום.

מי שלא היה בלבנון בשנות ה 80, 90 יתקשה להבין.
 

4B5484FE-4342-4040-A101-8F7E00D81ED3.png
 

תמונות מצורפות

  • 4B5484FE-4342-4040-A101-8F7E00D81ED3.png
    4B5484FE-4342-4040-A101-8F7E00D81ED3.png
    KB 727.1 · צפיות: 340
לבנון השאיר כל-כך הרבה אבדות מיותרות ונפשות מצולקות בדומה לארצות הברית בוויטנאם או ברית המועצות באפגניסטן,שפשוט נשבר הלב.:לב-שבור:
 

לא יודע אם שמת לב לפוסט הזה מיום הזכרון לחללי צה"ל, בכל מקרה ארשה לעצמי לשכפל אותו מאחר והוא כל כך רלוונטי למה שכתבת היום.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ומלחמה אחת לפני המלחמה שאתה מדבר עליה, מלחמת לבנון הראשונה....שיר של משינה שנכתב בעקבות המלחמה ההיא על חברו הטוב של שלומי ברכה שחזר עם הלם קרב......

אחד השירים שהכי עושים לי עור ברווז ......ואפילו דמעות.

 
נערך לאחרונה ב:
לי השיר הזה תמיד מזכיר את לבנון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור