מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

בלי ציניות....פשוט חלום שלתקליט

 
 

 

 

הרבה זמן לא התעוררתי עם צ'אט וקפה ... תענוג.
20230208_091415.jpg
 

וגם את זה...הקייצי יותר
20230208_104653.jpg
 
ב-1988 עשה מיילס דיוויס סיבוב הופעות מדהים ברחבי העולם - הצלחתי להיות בהופעה שלו פעמיים - פעם בניו יורק ופעם בקונטיקט.
ההופעה שהייתה במינכן הוקלטה ושוחררה על DVD - ממליץ מאד להשיג אותה !
הנה אחד מהביצועים היפים יותר ל- TIME AFTER TIME

 

עפתי על זה


ג'אזי פאנקי עם נגנים טובים ולא משעמם לרגע

24003FE2-740D-4B3A-BA7B-8B40B0DC56E6.jpg
 
אלבום מרגש עם נעימות נצחיות של תזמורת מנטובני מקבלות חיים חדשים על ידיי עבודת אולפן מוקפדת של Decca ושירה ניפלאה של הטנור המלטזי Joseph Calleja.:כל-הכבוד:https://www.prestomusic.com/classical/products/8771207--joseph-calleja-the-magic-of-mantovani#videos https://tidal.com/browse/album/155715375
 

הופעה מדהימה ומתוכה הביצוע היפה ביותר (לדעתי) ל- Cortez the Killer של ניל יאנג.

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור