מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לאוהבי הג'אנר התווסף עוד תאריך למופעת Orphaned Land:
 

היישר מהניילונים תקליטור עם אלבום חדש ומצויין לענקית הת'ראש-מטאל: https://www.disccenter.co.il/prod/70070/the-sick-the-dying-and-the-dead https://tidal.com/browse/album/245030380
 

נערך לאחרונה ב:
A36982CD-6BB4-4B24-B41E-ACE172F5C96D.jpeg
איזה גרוב מטורף לשישי אחהצ עם כוס וויסקי.
 
עוד אחד "חם מהתנור":אלבום חדש לאומן ישראלי הניפלא קותימאן. המלצה חמה !!! :כל-הכבוד: https://www.disccenter.co.il/prod/71533/open https://tidal.com/browse/album/236310954

 

 

 

 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור