מה מומלץ? מה עדיף מהרשימה הנ"ל של דגמי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא Big Bear
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Big Bear

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם ותודה מראש,
אני מנסה לבחור LCD מזה מספר שבועות ואני קצת מתקשה להחליט הייתי שמח לקבל המלצות מבעלי ניסיון.
להלן הדגמים שבגיעו לקוו הסיום:
1. סמסונג 37R81B הומלץ מאוד על ידי המוכר בשל המעבד המשוכלל שלו.
2. שארפ 37AD5 מיוצר ביפאן... נראה לא רע אולם נתוני הבסיס בהירות ואחרים אינם נותנים לו יתרון.
3. פיליפס 37PFL7662D שהוצע לי הוא יקר מהאחרים בערך ב 2K אבל הוא אמור להיות
HD Full רק שלא מצאתי עליו מידע כלל.
אולי דגמים אחרים מומלצים


בתודה מראש..:)
 

מה התקציב שלך?
מה מרחק הצפיה.
מהם התכנים בהם אתה צופה בעיקר?
 
תקציב ומרחק

התקציב משתנה 7K-10K. לגבי המרחק בדקנו והמכשיר המתאים הוא 37".
בתודה.
:)
 
תבדוק גם את הסוני .
יש לי אותה ואני שבע רצון.
לא עניין פשוט בכלל...:D
 

גם אני ממליץ על הסוני, יש לי אותה ואני מרוצה חבל על הזמן.

אם אתה מחפש דגם 37 אינצ'. יש את הדגם 37P3000 .
לי יש אישית את הדגם 32 אינצ'.ובאמת אחלה lcd

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=598113

תהנה אחי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור