מה מומלץ לבדוק ברכישת מסך למחשב?


אלוהיםאדירים

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני עומד לרכוש מסך חדש למחשב. רוצה 22" - רחב.
שימושים: חבילת office, גלישה באינטנרט, המשחקים של הילדים בבית (משחקים מהאינטרנט ומשחקי SIMES למי שמכיר)
אני לא ממש מכיר את השוק אז אודה לכל מידע שאפשר:
1. מה ההבדל בין מסך רחב למסך מרובע מבחינת המשתמש?
2. בביקור בחנות באג מצאו חן בעיני שני דגמים של LG - הדגם החדש שאני יכול לקבל ב - 1710 ש"ח עם יחס ניגודיות של 1:30,000
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=710848

והדגם היוצא ב - 1500 ש"ח עם יחס ניגודיות של 1:10,000
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=692075

כל יתר הנתונים שלהם דומים. רק יחס הניגודיות שונה.
את הדגם החדש ניתן לקבל בתוך כשבוע. את היוצא ניתן לקבל מיידית, בחנות.
3. האם לדעתכם יהיה הבדל שנוכל להרגיש בין שני הדגמים?
4. האם מישהו קנה אחד מהם ויכול להמליץ או לתת ביקורת לא טובה?
5. יש דגם אחר של חברה אחרת שכדאי לשקול או שכולם זהים וזה לא ממש משנה?

תודה רבה לכל המשיבים.
 

אם ראית את שני המסכים צד בצד ואין לטעמך הבדל גדול בינהם, אז חסכת כסף...
מסך רחב מאפשר להציג שני מסמכי A4 אחד בצד השני, הוא גם מתאים יותר לצפיה במשחקים.
ראית את ביקורות המסכים באתר?
 
היי ליאור, מאחר ואני מקורב לאלוהים

אני יכול להעיד שהוא לא ראה את שני המסכים אחד ליד השני. לא הייתה כזו אפשרות לצערו/נו.
האם יש ביקורת על המסכים האלה באתר?
 
לא סקרנו את שני הדגמים הספציפים (סקרנו דגם קודם להם).
בכל מקרה, מספרי הניגודיות המרשימים הללו, מתייחסים לניגודיות דינמית, צריך למצוא את נתון הניגודיות הטבעית של המסך (לא תמיד מפורסם).
 

בקיצור, בתור אחד שבדק ובדק ובדק ולמד מקרוב

מה מומלץ בגודל הזה ובתקציב הזה?
22", שימוש ביתי ממוצע - אופיס, אינטנרט משחקים של הילדים.....?
 
כל מסכי ה- 22" בארץ עד לתקציב של 2,000 ש"ח מגיעים עם פאנל TN
ה- LG בסדר, גם הסמסונג המקבילים כמו זה סמסונג LCD
 
תודה רבה.

אני מבין אם כך שאין ממש הבדל משמעותי בין הדגמים בטווח המחירים הזה.
 

אכן כך, ההבדלים נעוצים בעיקר בעיצוב / הנדסת אנוש / פונקציות בתפריט / חיבורים
 
קניתי את ה LG

מאחר וגם אני הייתי בעניין, קניתי אתמול את ה -LG החדש 22"
תודה על העצות הטובות.
 
אחלה, תתחדש!
 

יש לי את ה 2284 ולפני כמה חודשים קניתי לאבי את ה 2252 . למעט העיצוב החיצוני ( ב 2284 הבסיס של המסך קבוע ומואר לעומת ה 2252 שם הוא מגיע בנפרד וההבדל בקטע של מפסק ההדלקה - ב2284 הוא לא קיים , יש בליטה שקופה שמעבירים את היד עליה ) לדעתי אין כמעט הבדלים בין המסכים .

אני התפשרתי בסוף על TN כי הבנתי שבארץ קשה להשיג מסך יותר טוב במחיר סביר , הפרופרציות משתוללות וחבל על הכסף .
 
אם רוצים ללכת על פנל איכותי יותר, בד"כ צריך להתפשר על גודל הצג (אבל, גם אז, מסך LCD "20 עם פאנל S-IPS יהיה יקר יותר ממסך 22" בעל פנל TN).
 
ליאור , אני אנצל את השירשור , אם רוצים לראות גם סרטים במסך המחשב, איזה גודל ומסך היית ממליץ עד מחיר של 2000-2500 ש"ח?
 

אתה צריך להחליט מה אתה מעדיף: גודל גדול יותר על חשבון איכות השחור והצבעים
 
אני אחכה לפנסוניק FHD שתהיה גם מסך המחשב שלי בסופו של סיפור
 
אתה צריך להחליט מה אתה מעדיף: גודל גדול יותר על חשבון איכות השחור והצבעים

איכות השחור והצבעים , ועדיף יהיה מכוון גם לפוטושופ. יש המלצה ?
 

אתה בדיוק באמצע: מסך 20" עם פאנל איכותי, יעלה קצת מעל 2,000 ש"ח
בגודל 22" תמצא רק פנלי TN
גודל 24" כבר יעלה מעל התקציב.
 
איזה מסך 20 עם פאנל איכותי אתה מכיר ? והאם אראה את ההבדל ? כלומר שווה לי לקנות 20" עם פאנל יותר טוב , מאשר 24 עם פאנל טיפה פחות טוב ? ואני אומר מראש שתענה כאילו שזה היה ההחלטה שלך
 
אני נוהג לעבוד רבות עם תוכנות עריכת תמונות ולכן חשובה לי איכות הצבעים, זה למשל נחשב למסך טוב בזמנו:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=469711
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור