מה למדתי היום - חדר שקט

  • פותח הנושא פותח הנושא לני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לני

חבר משקיען
הודעות
695
מעורבות
275
נקודות
63
ראיתי עם הילד פרק ב"מה למדתי היום " על חדר שקט.
אבל שקט מאוד. כזה שמרוב ששקט שומעים את הזרימה של הדם, ואת חיידקי הקורונה מסתובבים בגוף.
מסתבר שהחדר ממש לא נעים
אחרי כמה שניות כבר רוצים לברוח ממנו.

 

שמעתי שהיו כמה אנשים שעשו ניסוי דומה בגן ילדים. אף אחד לא עבר את הרבע שעה.
 
השקט - הורס...
 
זה כי בטבע (לא בחלל) אין שקט מוחלט ואנחנו לא בנויים לזה אבל גם אין דבר כזה הסחת דעת בלתי פוסקת (סמארטפון) שהופך את האנושות לחולה לאט אבל בטוח.
 

גברת צימר ,מה זה הרעש הזה?אהה זה השקט!
 
"תצעקי בשקט"
 
מעניין אם מערכות שקטות מאוד נשמעות פחות נעים לחלק מהאנשים
 

מעניין אם מערכות שקטות מאוד נשמעות פחות נעים לחלק מהאנשים
בצדק לא שמת סימן שאלה כי ברור שכן. הטרנזיסטורים ומה שנקרא דיסקריט קומפוננטס הופכים ליותר שקטים ואיתם נעלמת גם נשמת המוזיקה, לא פלא שיש כל כך הרבה אוהבי מנורות.
 
דברים הוצאו מהקשרם.

הסרטון הוא של חדר אנאקואי - ללא החזרים כלל .סביבה שלא קיימת בטבע ומשמשת למדידת רמקולים על ומחוץ לציר.

בן אנוש - לא יכול לשרוד מכל מיני סיבות בסביבה שכזו

.אנו רגילים לקבל החזרים בטבע וכשאילו לא מגיעים במיוחד בחלל עם גודל מסוים כשאנו רואים אותו (ולא עוצמים עיניים) - יש דיסאוננס בין מה שהעין רואה והאוזן שומעת . סוג של מחלת ים -רק שפה היא תקפה לכל אדם.

סביבה שקטה יחסית - זאת אומרת חדר האזנה עם פחות מ 40 די בי רצפת רעש - היא דבר מדהים ואין על זה עוררין.
 
  • Like
Reactions: omi
בצדק לא שמת סימן שאלה כי ברור שכן. הטרנזיסטורים ומה שנקרא דיסקריט קומפוננטס הופכים ליותר שקטים ואיתם נעלמת גם נשמת המוזיקה, לא פלא שיש כל כך הרבה אוהבי מנורות.
קשקוש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור