מה לבדוק לפני רכישה מתצוגה?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonmale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonmale

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
0
נקודות
16
יש LCD מתצוגה ,,,

מפאת תקציב נאלצתי....

איזה דברים כדאי לבדוק חוץ מזה שיש אחריות ל3 שנים ?

יותר נכון ,איפה אני יכול ליפול שהאחריות לא תכסה אותי?
 

אני לא בטוח שמסך מתצוגה יהיה בהרבה יותר זול.
מה בדיוק אתה מחפש ומה התקציב?
 
התקציב באיזור ה 4800 ש"ח חנוק...
אני לא יודע אם אפשר להביא לפה לינק מהחנות עצמה לפי חוקי הפורום ..

בוא נאמר שהדגם הוא 42LG55FR, ואפשר להיכנס לזאפ ולראות איזו חנות מציעה אותו מתצוגה.
יש שם 2 חנויות ,אז זאת שזולה יותר.
 
חדש עולה 5200 ש"ח.

אני לא הייתי חוסך את ה 400 ש"ח האלו.
 

יש גם אופציות נוספות באזור המחירים האלו וגם בתחום הפלזמות
כמו כן בהפרש המחיר של 400 ש"ח גם אני לא הייתי הולך על תצוגה
 
אני לא יודע איך אתם במתמטיקה אבל זה יצא לי חיסכון של 600 ש"ח מול חדש,וגם אל תשכחו שאני צריך לקנות מתלה לקיר שעולה באיזור ה200...

ושוב עיזבו כרגע את הקטע הכלכלי ,
השאלה שלי היא : מה אני צריך לבדוק ? איך אני יכול להידפק?
איך אני יכול לזהות פיקסל שרוף בחנות בצורה הכי קלה ?
 
נערך לאחרונה ב:
השיטה הטובה ביותר לזיהוי פיקסלים שרופים היא שימוש בתוכנת מחשב שמקרינה רקע בצבע אחד על מסך שלם - שחור / לבן / אדום וכו', מה שאומר שצריך לבוא עם מחשב נייד.
תוכנה מתאימה לכך היא למשל, Dead Pixel Buddy.
 

תגיד ליאור..
חשבתי על זה ...
אם אני יוצר קובץ תמונה JPG בצבע לבן ,ברזולוציה 1920X1080
צורב אותו על דיסק, ומכניס שם בDVD בחנות
זה אמור להספיק לא?
 
אכן, אבל מומלץ ליצור תמונות במספר צבעים, בכדי לבדוק גם בעיה עם "תתי פיקסלים": שחור / לבן / אדום / ירוק / כחול.
 
וואו,,עד לאן זה מגיע?

נניח ויש בעיה בתת פיקסל,איך זה מתבטא ?
נגיד יש בעיה עם אדום ,אז ברגע שאני אשים תמונה באדום אני אראה פיקסל 1 בצבע אחר ?
ובצבע לבן יראו את הכל תקין?
 

אתה צריך ליצור 5 תמונות, זה הכל, בצבעים שציינתי.
אם יש בעיה בתת פיקסל, זה יתבטא בצבעים אדום / כחול / ירוק.
 
נראה לי שזה מה שאני הולך לעשות (Y)

שוב ושוב תודה רבה על העשרת הידע !!!!
 
זהו,,,, זה נגמר !!!!!

אתם לא מאמינים,,
משמים קיבלנו החזר כספי על המעון של הילד ...(אשתי נכנסה לאתר של הבנק פתאום היא רואה יתרה ?!!)
ולכן...
הזמנתי עכשיו את הLCD הזה

42LH35FR חדש דנדש!!! הנה הקישור

http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=2&subcatid=200&prodid=602&keySearch=

תודה רבה לכולם ,במיוחד לך ליאור .
תודה רבה.

"ילדים זה שמחה ......"
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש ושיהיה לכם במזל טוב! מהשמיים דאגו לכם...
 
תתחדש
 
תודה,תודה לכולם...
מבטיח לחזור עם תגובות עליו בעתיד הקרוב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור