מה כדאי לקנות פנסוניק פלזמה 50 st 60 או led סמסונג 46 f 8000

  • פותח הנושא פותח הנושא ofermode
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofermode

אוהב את התחום
הודעות
141
מעורבות
0
נקודות
16
מתלבט בין שני המסכים האלה מבחינת תמונה מה עדיף?
 

אתה שם לב שאתה נותן גדלים שונים כך שלא ניתן להשוואת.
אני בדעה תמיד לקחת מסך הגדול ביותר במגבלות תקציב כמובן
שלא על חשבון איכות.

לאיזו מטרה ומה המרחק צפייה?
 
אני נותן גודל שונה כי אין פלזמה 46 אינץ

המטרה נטו תמונה לא מעניין אותי סמארט

מרחק צפייה 3 מטר.

אני נוטה לכיוון הפנסוניק רק בגלל הגודל השאלה בHD איפה התמונה טובה יותר.
 
לך על לפחות 50 אינץ למרחק כזה. תמונה טובה יותר? הרבה עניין של טעם
אני מעדיף את פנסוניק, התמונה שם חייה וטבעית יותר.
 

הסמסונג f8000 מומלצת ביותר
מניסיון
 
לפי דעתי התמונה בפלאזמה טובה יותר (עד שיהיו מסכי OLED) .
על כמה וכמה של פנאסוניק...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור