מה יותר שווה?

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
מגיע לי מהוט ממיר חדש אני יכול לבחור ממיר HD או ממיר HOT MAGIC.

מה מאפשר לי המג'יק?
לפי מה ששמעתי אפשר להקליט מהטלויזיה אבל אני לא סגור על זה ובקשר לממיר HD אני יודע בדיוק מה זה אבל אני לא אוכל להנות ממנו מאוד כי יש לי טלויזיה HD READY של סוני אבל יש לי חיבור HDMI 1.3.

מה אתם הייתם עושים? HD או MAGIC? יש לי עד מחר להחליט
 

זה שיש לך מסך HD READY זה כלל לא אומר שאתה לא יכול לראות שידורי HD
במסך HD READY אפשר לראות נהדר שידורים HD של HOT ושל YES וגם שידורי בלו ריי

מה יותר מתאים לך היכולת להשתמש בשרות של HOT MAGIC או לראות HD זה עניין של טעם אישי.
 
הקלטה או תמונת HD בערוצי HD? החלטה שלך.
 
אני חושב שההקלטה הרבה יותר משתלמת בינתיים הHD לא מפותח בכלל אין לי מה לראות נשיונל ג'יאוגרפיק באיכות HD אם היו עוד ערוצים טובים אז אולי הייתי שוקל. אם אני מחבר את הממיר בכבל HDMI לטלויזיה זה לא משפר את איכות התמונה אפילו שאני לא רואה שידורי HD?
 

אין לממיר מג'יק יציאת HDMI
 
כן אני יודע התכוונתי לממיר HD... אם אני מחבר אותו בHDMI זה משפר את איכות התמונה? יותר טוב מחיבור SCART? ועוד שאלה קטנה אני רוצה לקנות כבל סקארט וראיתי שיש פינים מזהב ולא מזהב מה ההבדל ביניהם?
 
חיבור HDMI הוא אכן העדיף ביותר, אחריו מגיע סקארט שהינו חיבור אנלוגי.
ציפוי זהב מונע מהפינים התחמצנות לאורך זמן, זה ההבדל.
 

רק צריך להדגיש שכבל "מצופה זהב ב40 שקל" לעומת קבל לא ב 35 שקל , זה אומר שזה "לא כל הנוצץ זהב..."
"
 
אני מתכוון לקנות בדוכן של הוט זה בסדר לא?
 
דוכן?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור