מה חשיבותו של תדר תצוגה על איכות התמונה

  • פותח הנושא פותח הנושא turkanos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

turkanos

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
יש מבצע של סוני עם אחריות מלאה לחמש שנים על מסכי brivia דגם סוניkdl 40bx420 התמונה חדה והצבעים נעימים, יש שני דברים במפרט שהפריעו לי :תדר תצוגה 60mhz ורמקולים חלשים 8w אף על פי שהבנתי שברוב המסכים לא משקעים ברמקולים מתוך הנחה שרוב האנשים מתחברים למערכת קולנוע.

אודה מראש אם תוכלו לתת הסבר קצר על חשיבותו של תדר התצוגה ( הטכנאי בחנות אמר שמכיון שתדר השידור בישראל הוא 50mhz אז אין לתדר גבוהה יותר שום משמעות.

בתודה מראש
רפי
 

תדר התצוגה לא משיע על איכות התמונה אלה נעוד כדי להחליק בעיות כמו מריחות זמזומים טיטושים גרעניות ועוד בSD
ולעתים נותן גם אפקט של תמונה חדה מאוד
אבל זה כלל וכלל לא משפיע על איכות התמונה
 
אם מדובר במסך עם אחריות של ישפאר, אז זה תדר 50Hz (כנראה טעות במפרט).
למעשה, הרוב המוחלט של המסכים שנמכרים בארץ הם מולטי סיסטם, כלומר 50Hz וגם 60Hz.
 
תודה על התגובה אמרת:"ולעתים נותן גם אפקט של תמונה חדה מאוד " אז זה כן משפיע על התמונה?
 

זה לא משפיע על רמת התמונה אלה עוזר לתמונה להיות יותר חלקה ועם פחות בעיות... כמו מריחות טיטושים גרעניות וובעיות במשחקי ספורט עם מסך X מביא תמונה פחות טובה ממסך Y אבל לY יש תדר תצוגה 100 ולX200
אז תמבין שהתמונה בX לא תהיה יותר טובה
 
לגבי סוני, צריך להתייחס גם למעבד.
לפני כשנתיים קניתי טלוויזיה שלהם 40 אינצ' שהייתה עם Bravia Engine 2 והייתה 50 הרץ (סדרה S). הטלוויזיה החליפה בזמנו טלוויזיה של LG, ומאוד לא הייתי מרוצה מהתמונה. שדרגתי דרך ישפאר (עם הוספת כסף כמובן) לסדרה W שהינה 100 הרץ ועם מעבד Bravia Engine 3. ההבדל הוא עצום והיום אני מאוד מרוצה, אלו ממש שני מסכים שונים.

מקווה שעזרתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור