מה הקטע עם הברגים?

  • פותח הנושא פותח הנושא gal75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
היי חברים,
קרוב משפחה ביקש את עזרתי בתליית ה LCD שלו, טושיבה 32A3500.
אחרי הקדיחות והתקנה חלקית, אני מגלה שאין ברגים לגב המכשיר.
לשאלתי אם הגיעו כאלו ברגים, ענה בשלילה.
אני דיי בטוח שהמסך שלי (של LG) כן הגיע עם ברגים כאלו בצד, אבל זה לא משנה.
כיצד כעת אני יודע אילו ברגים לקנות?
בחוברת המכשיר אין מפרט או מידה.
למישהו יש רעיון?

תודה
גל
 

ברגים עבור מתקן התליה? לא הגיעו עם מתקן התליה?
 
למתקן התליה יש שפע של ברגים, אך אמורים להיות 4 ברגים שמקבעים את מתקן התליה לגב
המכשיר, ואמנם יש ברגים בשפע, אך אינם מתאימים לחורים שבגב המכשיר.
 
לפנות לשירות לקוחות...
 

נו, הסתדרת?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור