LCD מה הסיכויים להחלפת מסך אחרי חודש שימוש- סטריאו סטאר

  • פותח הנושא פותח הנושא ronen61
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronen61

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
לפני קרוב לחודש רכשתי מסך 55 אינץ של LG LED בסטריאו סטאר . המסך החליף 32 אינץ.
את הקרטון זרקתי.

מרחק צפייה כ3.8 מטר.

הלכתי על 55 אינץ כי אשתי אמרה לי שהיא לא מעדיפה שיהיה גדול מידי, אני מבחינתי הייתי הולך על 60-65 אינץ.
היום היא הפתיעה אותי, אמרה שחבל שלא הבאתי מסך גדול יותר.

לכל אלה שמכירים את סטריאו סטאר שבפ"ת, האם נראה לכם שיש אפשרות שהם יסכימו לקבל אותה בחזרה ולהגדיל את המסך? בתוספת תשלום כמובן.
 

לדעתי כן,אבל תהיה חייב לוותר על משהו ממחיר המסך
הרי הם לא ימכרו אותו חדש, אלא ישתמשו איתו לתצוגה. (גם אם היה לך את הקרטון)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור