מה המסך שמטפל היום באופן הטוב ביותר בשידורי SD בגודל 55"?

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvalg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvalg

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
2
נקודות
8
להערכתי ה-ST30 55 הוא המסך הטוב ביותר בגדלים האלה לתכני SD. (יתכן וה-VT טוב במקצת אבל הוא לא משווק בגודל 55 וטרם הגיע לארץ).

לסמסונג אין מענה בגדלים האלה (בארץ) ומסכי לד ו-LCD נחותים בטיפול באותות SD.
 

ומה מטרת פניני החוכמה שהוצגו כאן ?
 
מה בדיוק תמנסה לומר לנו?
שבגלל שמסכי הפלזמה מתממודים כיום טוב יותר עם SD אז הם יותר טובים אני מחושב שבן אדם שקונה טלוזיה במעל ל20 אלף שקל לא יקנה אותה למען SD שכול GRT פשוטה יכולה לענות על הבעיה של השידור בארץ והוא ירצה להכנס לתחום התלת מימיד הבלורי וזה הLED
והLCD עושים לטעמי הרבה יותר טוב תאורה הרבה יותר בהירה חדות הרבה יותק ועומק בתמונה לעומת זאו הזווית צפייה
הזמן תגובה וחוסר עענות זליגות אור של הפלזמה גם מציקות רכישה של פלזמה אכתוית אני חושב שזה ענין פשטני ואישי של כול קונה אני בוחר LEDֱ
 
שאתה מדבר כל זליגות, זוויות צפייה ובעיות בזמן תגובה - זה לא בעיות שיש בפלזמה אלו בעיות שיש למסכי LCD
להסיר ספק LED זה עדיין LCD

אני לא אומר לרכוש פלזמה - היות והיא סובלת מבעיה שצריך לבדוק לה גז פעם בשנה :)
 

TOSHIBA 55WL753 ראיתי במציאות מסך מצוין
SAMSUNG 55C7000 מסך מצוין אחד מהיותר מוצלחים של סמסונג


Philips 55PFL6606H צבעים טובים מסך לא רע בכלל

Sony KDL55EX710 מסך טוב עם מעבד תמונה הכי מתקדם של סוני
מקווה שעזרתי
בהצלחה בקניה
 
נערך לאחרונה ב:
חח התחלנו להתלוצץ אני יודע שזה בעיות הLED LCD וציניתי שצריך לבדוק שאין מקור אור שיגרום להשתקפיות ולמניע מצפייחה בתמונה סטיסטית חוץ מזה פלזמה זה פתרון מושלם עבור מי שרוצה להנות מהיתרנות שלה
 
פרסומת חמודה של סמסונג ארצות

הברית[video=youtube;aRP_ry_aPlE]http://www.youtube.com/watch?v=aRP_ry_aPlE[/video]
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור