מה הייתם קונים לחדר ילדים?

  • פותח הנושא פותח הנושא אורי_ו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
שלום לכולם.
מה הייתם קונים לחדר ילדים שבעיקר רואים סרטים בDVD וערוצי ילדים?
http://www.21.tv/p-94984/d798d79cd795d795d799d796d794+Dantax/cf-6/?a=a
או
http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=8827

איך האחריות של פירלס?

תודה.
 

אני ממליץ על טושיבה Toshiba 32AV700 LCD ‏32
עולה 1800 שקל
או LG 32LD330 LCD
עולה 1950 שקל
Samsung LA32C530 LCD
מחיר 2200 שקל
FULL HD
מעולה תן להם להנות מסרטי HD כמו אלדין ומלך האריות תפנק אותם
יש עוד תעשה חיפוש בזאפ אל תקנה בחיים מוצרי מדבקה רק ממותגים הצעה שלי
 
מתפלא שאתה מחפש כל מיני חברות עלומות שם...

בדוק עם ישראל מאניגמה אם נשאר אצלו פנסוניק מעודפים-אני רכשי 2 יח' -מצוינים
 
גם אני מיתפלא מוצרי חשמל רק מחברות ממתוגות היום לטושיבה יש טלוזיות מצינות ב1800 שקל
למה לא להשקיע 150 שקל ולקנות חברה ממתוגת
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור