מה הייתם בוחרים

  • פותח הנושא פותח הנושא arielbarel00
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arielbarel00

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם אני מתלבט מאוד בין שתי המוצרים האלו ואשמח לייעוץ מי שיכול
טוב אז יש לי שתי אופציות
1. 13UK6300Y

2. hisense 43n2173 + Mi box s


ולא אכפת לי מ 4k אז מבחינתי אין כזה הבדל ביניהם ...

המטרות שלי מהטלוויזיה:
Kodi
Netflix
YouTube
סלקום טי וי
שיהיה מהיר
דפדפן כרום
אשמח לחוות דעת, מה אתם הייתם קונים ולמה
 

בתכלס תמיד אעדיף חברה כמו lg על פני הייסנס. זה מתחיל בתמונה ונגמר באיכות ההרכבה, הפאנל וכמובן, לא צריך שום אביזר חיצוני.
 
בעקרון אומרים,
אין טוב ממראה עיניים,
אין ספק ש lg רמה בפני עצמה,
אבל צא ל"שטח" ותתרשם,
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור