מה החיבור המומלץ של ממיר לLCD

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
סקארט או S VIDEO ?
איך לחבר DVD?
ופלייסטיישן?

מה החיבור הכי טוב?
 

ראה הסבר באתר על סוגי החיבורים
http://www.dtown.co.il/index.php?news=466

אם יש לך סקרט לסקרט זה אמור להיות הדבר הפשוט והטוב ביותר - אבל אני לא בטוח שתרגיש את ההבדל מול חיבור אחר כמו SVIDEO או קומפוננט.
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור