I isotoper חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 17/3/08 #1 מה ההבדל בין PV70 ל- PH10 , חוץ מזה שהוא מוניטור ויש לו פחות כניסות, כלומר אם אני מחבר לשניהם בדיוק את אותו סיגנל, האם אני רואה את אותה התמונה בדיוק ? או שיש הבדל גם באיכות התמונה ?
מה ההבדל בין PV70 ל- PH10 , חוץ מזה שהוא מוניטור ויש לו פחות כניסות, כלומר אם אני מחבר לשניהם בדיוק את אותו סיגנל, האם אני רואה את אותה התמונה בדיוק ? או שיש הבדל גם באיכות התמונה ?
carmi כתב האתר צוות האתר הודעות 14,184 מעורבות 1,629 נקודות 113 17/3/08 #2 עד כמה שאני יודע הטלויזיות של פנסוניק (סדרות ה PV) והמסכים (סדרות ה PH) לא מציגים תמונות זהות.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 17/3/08 #4 ל-PH10 יש עוד מספר פרמטרים בתפריט של כיוון תמונה, אבל בגדול יש להן תמונה דומה מאוד.
I isotoper חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 18/3/08 #5 אז זה הוא עדיף, אם התמונה זהה ויש לו יותר פרמטרים לכיוון