מה ההבדל בין PV70 ל- PH10 , מבחינת איכות התמונה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא isotoper
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

isotoper

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
מה ההבדל בין PV70 ל- PH10 , חוץ מזה שהוא מוניטור ויש לו פחות כניסות,
כלומר אם אני מחבר לשניהם בדיוק את אותו סיגנל, האם אני רואה את אותה התמונה בדיוק ?
או שיש הבדל גם באיכות התמונה ?
 

עד כמה שאני יודע הטלויזיות של פנסוניק (סדרות ה PV) והמסכים (סדרות ה PH) לא מציגים תמונות זהות.
 
מישהו יכול להרחיב על ההבדלים:)
 
ל-PH10 יש עוד מספר פרמטרים בתפריט של כיוון תמונה, אבל בגדול יש להן תמונה דומה מאוד.
 

אז זה הוא עדיף, אם התמונה זהה ויש לו יותר פרמטרים לכיוון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור