מה הדרך לחבר LCD ל - YES MAX

  • פותח הנושא פותח הנושא aviga
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aviga

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מתכוון לרכוש בימים הקרובים מסך LCD של SAMSUNG ולחברו ל YES MAX (שידורי SD)
למסך יש את החיבורים הנ"ל:
AV COMPOSITE
HDMI
COMPONENT
S-VIDEO

ל YES MAX יש חיבורים:
COMPONENT
S-VIDEO
SCART
DIGITAL AUDIO OPTIC

אני רואה שהמשותף פה אילו כניסות \ יציאות ה -COMPONENT
האם באמת לחבר COMPONENT ל- COMPONENT או בצורה אחרת ?
באילו כבלים אתם ממליצים להשתמש (איכות כבלים)

תודה.
 

קומפוננט. חבל שאין לך בטלוזייה סקארט אבל לא נורא. תחבר בקומפוננט.תתחדש ובהצלחה.
 
יש המלצה לגבי יצרן כבלים (קומפוננט) איכותי ?
 
עוד שאלה...
אם אני מבין נכון אז קומפוננט זה חיבור לוידאו בלבד, כיצד אני מעביר את הקול ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור