מה הדגם של המסך הזה

  • פותח הנושא פותח הנושא THE ONE
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

THE ONE

אוהב את התחום
הודעות
285
מעורבות
0
נקודות
16
 

אבל רמקולים בעוצמה של 20WX2 ?
אתה היבואן לא?אתה לא יודע מה אתם מיבאיים ל-SETTPRICE ?
 
זה לא מסך בייבוא של ניופאן, אלא יבואן אפור, כפי שכתוב שם בסוף הדף.
 

י.שלום,מה אפור בזה
 
נסה להזמין טכנאי שלהם הביתה -תבין :(
 
מה לא מובן שניופאן הינו היבואן הרשמי וי.שלום לא?

יבואן אפור זה כינוי ליבואן משני שהוא לא רשמי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור