מה דעתם על הדגם הזה Sony KD-55AG8BAEP?

  • פותח הנושא פותח הנושא forcemajeure
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

forcemajeure

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
האם הוא שווה 7500? או שהייתם ממליצים על דגם אחר בתקציב הזה?
 

האם הוא שווה 7500? או שהייתם ממליצים על דגם אחר בתקציב הזה?

למה 7500 ש"ח אם אפשר לקנות אותו בפחות מ-7000 ש"ח???

אם יש לך כרטיס אשראי של בנק מזרחי גש ל-אלמ, תקבל עוד 5 אחוז הנחה. (כ-350 ש"ח) וגם תתמקח מעט..
אל תקנה דרך האתר ישר..
ולשאלתך - לדעתי, מאד מאד שווה
 
האם הוא שווה 7500? או שהייתם ממליצים על דגם אחר בתקציב הזה?

אני מבין שאתה בכיוון של מסך אולד. לפני שאתה רץ לרכוש מסך בגודל 55. מהו מרחק הצפייה שלך?
 

רכשתי מלאסט פרייס ב 6700₪! מחיר שווה לדעתכם?
 
מעל 3 מטר, אבל יש נישה מוגבלת למסך. ככה שלא יכולתי ללכת על דגם גדול יותר. כיום אני צופה ב 47 אינץ וזה כבר התחיל להציק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור