מה דעתכם על PANASONIC HD TH-P42A20M

  • פותח הנושא פותח הנושא rony1880
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rony1880

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
היי
האם הטלויזיה הזו איכותית לצפיה בSD?
 

היי
קניתי את הפלזמה הזו ואני חייב לציין שהטלויזיה מדהימה באיכות הצפיה בשידוריי HD מהמחשב הנייד , פשוט תמונה עוצרת נשימה בחדות ובצבעים , מדהים מדהים.
לגביי צפיה בYES , כרגע אין לי YES MAX , אלה אני מחובר לממיר רגיל ואפשר להגיד שאיכות שYES משדר היא ממש בושה , רמה שאפשר להגיד שחזרנו אחורה 20 שנה,הטלויזיה ברמה מאוד גבוהה של חדות כאשר אני מחבר אותה למחשב לHD , חבל שYES אפילו לא מיתקרבים לאיכות שבחו"ל משדרים .אני נאלץ לראות רק סרטים וסדרות בHD ומאוכזב מאוד מאיכות השידור של YES , אני מקווה מאוד שעם ממיר YES MAX הרמה תיהייה יותר טובה.
 
דווקא פנסוניק מציגה תמונה לא רעה בככל בחיבור ליס (יחסית כמובן)
אבל זה תלוי בסוג הממיר שיש ברשותך?
 
אפשר להגיד שאיכות שYES משדר היא ממש בושה

צודק,
זה לא קשור לפנסוניק אבל...

זה קימפרוס ורוחב פס צר ש-YES משתמשים בו כדי לדחוס יותר ערוצים.
 

דווקא פנסוניק מציגה תמונה לא רעה בככל בחיבור ליס (יחסית כמובן)
אבל זה תלוי בסוג הממיר שיש ברשותך?

היי
יש לי ממיר רגיל, הזמנתי את הממיר של YES MAX TOTAL , אני מקווה לטוב.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור