מה דעתכם על KURO 4280 בת שנה?

  • פותח הנושא פותח הנושא tomerg
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomerg

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
האם היא שווה במחיר גבוה יותר מה 42X10 חדשה?
מה בעניין צריבה, איך אפשר לבדוק את זה?

תודה
 

מדובר בדגם שעדיין מרשים בביצועיו.
הוא פחות רגיש מה- X10 להשתקפויות ובתנאי צפיה בחושך, לשניהם תהיה תמונה טובה.
בענין צריבה, אם מקרינים תמונה שחורה על המסך ובוחנים מקרוב, ניתן לראות אם יש סימנים מוטבעים על השחור.
סדרות ה- KURO הן בין מסכי הפלזמה שהכי עמידים לצריבה (אבל בכל זאת מומלץ לבדוק).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור