מה דעתכם על פיליפס 42pfl7762d

  • פותח הנושא פותח הנושא aboren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aboren

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
השימושים 90 אחוז יס.
כל השאר DVD וחיבור מחשב בשביל להקרין ממנו סרטים
בעתיד יהיה PS3

מרחק 4.5 מטר

מה דעתכם עליה
מה המחיר הסביר לשלם עליה כי לא מצאתי אותה בזאפ
 

מרחק 4.5 מטר, לטעמי האישי, הייתי הולך על 50"
המסך הזה איכותי למדי, תבדוק שיש לו כניסת VGA למחשב (לא בכל דגמי פיליפס יש).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור