LCD מה דעתכם על הLCD של PROSONIC PR32HD???

  • פותח הנושא פותח הנושא predator0357
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

predator0357

אוהב את התחום
הודעות
70
מעורבות
0
נקודות
0
מה דעתכם על הLCD של PROSONIC PR32HD???

האם רואים טוב מספיק בשביל סבתא שלי שרוצה לראות רק טלוויזיה ורואים מספיק חד????


תודה על העזרה,

איתי (-::כל-הכבוד:
 

ממהההה אף אחד לא רוצה לעזור לי????
 
לא מבין מדוע דוחפים לאנשים מבוגרים את כל המסכים שחיריה לא מסכימה לקבל ?
ממש כואב לי שסבתא שלך עם כל הקשיים שלה שצריכה את המסך הטוב יותר כדי להקל עליה בצפייה .
מקבלת נכד שמחפש מחיר הכי זול !
המסך באמת לא איכותי ! מצפיה בחנות .

אם אתה אוהב את סבתא שלך לך תעבוד בערב תחסוך ותקנה לה משהו שתהנה .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור