מה דעתכם על הסמסונג LA32R81B ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Guyco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guyco

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
מדובר במשך 32 אינטש. מה דעתכם על המסך?
מישהו יודע יתרונות, חסרונות ולמה בעיקר מתאים?
תודה
 

מה הולך להיות השימוש העיקרי שלך במסך?
 
בעיקר טלוויזיה (הוט או יס) וסרטים ב-DVD

מעט פלייסטיישן
 
מישהו?
 

בעיקרון, המסך אמור להתאים לשימושים שציינת, יש מספר דגמים מקבילים, אבל זה גם ענין של טעם אישי בתמונה.
האם ראית את המסך במציאות וגם מול דגמים אחרים?
 
הלכתי לראות אותה במציאות וקרה דבר נורא מוזר. דווקא ה-S81 כביכול גירסה מוקדמת יותר נראתה טוב יותר. הייתכן? ה-R81 נראתה קצת מפוקסלת. בחנות הציעו מחיר של 4800 עם אחריות של היבואן. האם מדובר במחיר שווה או שאפשר בפחות?
 
ה R81 נראית מדהים בתוכן HD.
אולם כשהשוויתי בינה לבין LG מסויימת בתוכן SD ממש לא אהבתי, ולבסוף בחרתי את ה LG.
תוכן SD חשוב בדיוק כמו HD ולרוב אף יותר כמובן.
 

הS81 היא לא גרסה מוקדמת יותר,משום שיצאה יחד עם הR81 .זה דגם פחות מתקדם.

לגבי הפיקסול,זה יכול לנבוע מהגדרות כגון חידוד יתר.

באיזה חנות ראית את המסכים?
 
ה R81 נראית מדהים בתוכן HD.
אולם כשהשוויתי בינה לבין LG מסויימת בתוכן SD ממש לא אהבתי, ולבסוף בחרתי את ה LG.
תוכן SD חשוב בדיוק כמו HD ולרוב אף יותר כמובן.

נראה לי שיש משהו בדבריך. איזה דגם של LG רכשת?

אגב לגבי השאלה ראיתי את הטלוויזיה בחנות ליאור בקניון מלחה בירושלים. שם הטענה היתה שמדובר בכיול לא נכון ובנוסף בעובדה שהטלוויזיה לבנה והצבע הלבן יוצר את התחושה הזו!!!

אגב כשעברנו לשידור HD זה באמת נראה טוב יותר אבל כאמור לא רק HD חשוב
 
אז למישהו יש רעיון לחלופה במחיר דומה? העובדה שב-SD זה לא נראה טוב לדעתכם היא עניין של כיול או שבאמת יש בעיה כזו?
 

כיול טוב יכול לשפר, זה גם תלוי בסוג חיבור המסך ועוד
 
יש דגם של חברה אחרת שידוע שנראה טוב יותר בשידורים רגילים?
 
לא עוזר כיול טוב, כבר בחנתי אותה אצל חברים אחרי כיול.
היא מפוקסלת מדיי בשידורי SD לטעמי.
הייתי ממליץ לך על ה LC3743 כמו שלי, אבל שוב, הכל עניין של טעם אישי ואופי הבחנה.
קשה... קשה מאוד הנושא הזה... :מבולבל:
 

במקרה שלי כנראה שמדובר ב-32LC43 . תודה על ההמלצה. אני אבדוק היום בחנות אותה ושוב אחפש משהו שנראה טוב גם בשידורים רגילים. לפחות מישהו מסכים איתי שה-R81 בעייתי בשידורים רגילים
 
כן, אני בזמנו עשיתי השוואה ראש בראש בין שתיהן, כי אלו היו הבחירות שלי.
ה LG שידרה תוכן SD בצורה טובה יותר בהרבה, ועם מחיר נמוך ב 900 שקלים, זה חתם את הסיפור מבחינתי.
 
שתי התלונות העיקריות על הטלוויזיה שבסוף קנית הן:

1. מריחות.
2. זליגת אור.

אתה מרגיש במשהו מזה? ומה בנוגע ליציאות, יש מספיק?
 

1. זליגה?
אצלי אין כזו, אבל אם יש, ראה בתמונות שהעליתי בדיון האחר וזהה לי אחת כזו.
2. מריחות?
מה זה בדיוק?

יציאות:
2 HDMI
1 קומפוננט
1 S VIDEO
2 או 3 קומפוזיט
2 סקארט
צריך יותר מזה?

אבל שוב, אני מרוצה, מאוד ייתכן כי מה שאתה ראית או קראת לא מספק, זו זכותך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור