מה דעתכם על המסך הבא

  • פותח הנושא פותח הנושא aboren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aboren

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
Lg 47lb2rf

קיבלתי הצעה די טובה בשבילו
השימושים בעיקר YES
וקצת DVD וחיבור מחשב לראות סרטים
 

מומלץ להכניס את שם המסך בכותרת ההודעה שלך - כדי שבעלי מסך כזה (או בעלי ידע) יראו זאת ויכנסן לענות לך
 
מה מרחק הצפיה מהמסך?
 
4.5

מה מרחק הצפיה מהמסך?

בין 4.5 לחמש מטר
 

הדגם הזה אינו מהכי חדישים, נתון ניגודיות של 1,600:1 פושר למדי, אבל צריך לראות אותו במציאות, האם צפית בו בשידורי טלוויזיה?
 
לדעתי תקח 50 אינץ לפחות...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור