מה אתם אומרים על Panasonic TX32LX75?

  • פותח הנושא פותח הנושא maorle
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maorle

אוהב את התחום
הודעות
99
מעורבות
1
נקודות
0
מישהו בחן את הדגם הזה?

כי יש לי הצעה מעניינת במחיר של 3600...

תודה מראש(Y)
 

ראיתי אותה בחנות והיא נראתה מצויין.
האם האחריות היא של היבואן הרשמי.?
אם כן אשמח אם תכתוב לי בפורום או בפרטי .
איפה כמה ולמה.
תודה
 
על סמך הנתונים היבשים הוא נראה בסדר, אבל חובה לראות אותו במציאות (לי לא יצא)
 
את המחיר הזה אני מקבל דרך קרוב משפחה שלי שהוא עובד עם היבואן...
למרות שראיתי פרסום בעיתון במחסני השרון מציעים אותה ב3590 כנראה לא אחריות של יורוקום אבל את זה צריך לבדוק...
 

תודה רבה לך .
אני אנסה לברר כמה הוא עולה עם אחריות יורוקום.
 
לגבי איכות המסך יש עוד אנשים שהתנסו?.
*יש תמיכה בNR דרך יציאת הHDMI?
 
אחלה מחיר, תראה אותה בעיניים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור