מה אתם אומרים על פנסוניק 50ST30

  • פותח הנושא פותח הנושא BigDragoon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BigDragoon

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
אני הולך לקנות טלוויזיה חדשה (גודל של 50 אינץ' בערך).

קיבלתי הצעה לקנות את ה ST30 ב 8500 ש"ח.
האם המחיר משתלם? יש מצב שאפשר להשיג אותו בפחות?

ובכלל, האם יש מסכים טובים יותר בגודל של 50 אינץ' במחיר הזה?
 

מדובר במסך איכותי אשר קרוב בביצועיו לדגם vt30 אותו בדקנו (יש כתבה באתר)
 
ליאור,
קראתי את הביקורת, תודה רבה!
מה אמורים להיות ההבדלים בין ה VT ל ST?

משהו יודע מה לגבי המחיר?
 
ציפוי קדמי, מצב thx, רמקולים
 

תודה רבה!
לפני שאני קונה אותה, חיפשתי עוד טיפה באינטרנט וראיתי את הבעייה הזאת:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1730495

הבעייה קיימת גם בדגמים שמיבאים לארץ?
האם כמו שרשום פיתרון FIRMWARE פותר את הבעייה?
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור