מה אומר המושג BIT ???

  • פותח הנושא פותח הנושא Batman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Batman

חבר אתר
הודעות
29
מעורבות
0
נקודות
0
האם יש הבדל בין טלוויזיה שלה יש 14 BIT לטלוויזיה שלה יש 17BIT ???
17 BIT יתן יותר צבעים מה14 BIT ??? ולכן התמונה תהיה מרהיבה יותר ??? :מבולבל:
 

שלום באטמן חבר יקר אני יסביר לך במסכי פלזמה הBIT גבוה יותר ממסכי LCD זה מסמן לפי מה שידוע לי דיוק של צבעים וגוון של צבעים נגיד 8BIT זה 16.7 מליון אז 18 BIT זה שני מילרד זה סתם השוואה אבל זה סתם נתונים טכנים איזה מוצר תרוצה לקנות?
 
תודה מתן היקר,
אז טלוויזיה שיש לה 17 BIT תהיה לה תמונה יפה יותר עם צבעים עשירים יותר או גוונים עשירים יותר מטלוויזיה עם 14BIT ???
 
זה ענין של האיכות עצמה של הטלוזיה......
עם הטלוזיה היא אכותית אז זה לא משנה עם יש לה 14BIT או 18BIT אבל בדרך כלל המסכים עם ה18 BIT זה פלזמה לכן התמונה בפלזמה יותר רכה ונעימה לעין ויש בה דיוק צבעים מעולה וצבעים דומים למקור אני יודע שבמסכי מחשב הBIT מאוד חשוב במיוחד במשחקים ובסרטים וכך גם הפאנל אני מציע שתראה טלוזיה עם 14 BIT מול 18 ותחליט מה עדיף עבורך....
 

תודה מתן היקר,
אז טלוויזיה שיש לה 17 BIT תהיה לה תמונה יפה יותר עם צבעים עשירים יותר או גוונים עשירים יותר מטלוויזיה עם 14BIT ???

לא,
כמו שמצלמה עם 20 מגה ל בהכרח תצלם טוב יותר ממצלמה עם 12 מגה
 
לא,
כמו שמצלמה עם 20 מגה ל בהכרח תצלם טוב יותר ממצלמה עם 12 מגה

+1
מיכאל ענה לך בפשטות ולענין זה קשור למסך עצמו עזוב אותך נתונים טכנים לא אומרים כלום
 
יש גבול ליכול העיין האנושית להבחין בפרטים.
לא בהכרח תבחין בהבדל ביון 14 ל 17 ביט. יתכן וההבדל בתמונה בכלל יגיע מאיכות הפנל ולא מהמעבד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור