מה אומרים על הרמקולים של OMA?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiogod
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
Screenshot_20220709-064948_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064945_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064941_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064931_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064757_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064753_Gallery.jpg
Screenshot_20220709-064750_Gallery.jpg
 

לא הבנתי מה משנה דעתינו, אם אתה משועבד למדידות של האיראני מ-asr? חכה למדידות ותחליט.
הוא הרי מבין הכל.
מבין גם יותר טוב ממרכז המו"פ של b&w שהושקעו בו מאות מיליונים ותקציבי עתק למו"פ עם טובי החוקרים מאוקספורד וקיימברידג' בתחומי החומרים, הפיזיקה והחשמל.
 
עד שלא נראה את כל המדידות לא באמת נדע, גם אחרי שנשמע במו אוזנינו
 
עיצוב סוף העולם.
 

נראים ונשמעים מעולה ואפשר סוג של להרשות אותם

 
 

ונקודת מבט דומה על סאונד עדכני


(לא ידעתי הקלטות בלונוט משנות 50-60 נעשו בעזרת אלטק 604 של רודי ואן גלדר)
 
הבעיה שחצי מהכסף הולך עבור העיצוב/גימיק, ולא בעבור הצליל.
 
הבעיה שחצי מהכסף הולך עבור העיצוב/גימיק, ולא בעבור הצליל.
זו לא בעיה אם לא חוסכים כלום כדי להגיע לתוצאה.
 

"קסם ונשמה"
לצערי, כבר כמעט ולא ניתן למצא במערכות שאני נתקל בהם ושומע.

פרט לכמה וכמה בודדות
על אחת מהם סיפרתי לפני כמה ימים.
 
בהכירי מעט את עולם ההורנים...קל לייצר צליל מהמם, קשה לייצר צליל מאוזן שניתן לחיות עימו לאורך זמן. בייחוד הורן קידמי. גם האלמנטים צריכים להיות ברמה גבוהה מאוד. ועוד לא התחלנו לדבר על ההתאמה של המידבאס- באס תחתון...
 

הייתי היום אצל תומר עם אוונגרד טריו ו4 הורן סאב וציוד מהחלל , מערכת למות !!!! פעם ראשונה שאני שומע אוונגדד ממש טוב .לדעתי גם המערכת היקרה בארץ ואולי גם הטובה ביותר .
 
הייתי היום אצל תומר עם אוונגרד טריו ו4 הורן סאב וציוד מהחלל , מערכת למות !!!! פעם ראשונה שאני שומע אוונגדד ממש טוב .לדעתי גם המערכת היקרה בארץ ואולי גם הטובה ביותר .
אפשר לדעת מה הייתה האלקטרוניקה מסביב?
 
מגברי שפופרות של סלבה מנצרת ,ציוד של MBL ןגם CH
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור