tomertsin
מושעה
- הודעות
- 12,603
- מעורבות
- 2,203
- נקודות
- 113
זה הכי טוב ששמעת ?Perfect8 speakers & Ypsilon Electronics
https://www.stereophile.com/content/jason-hits-floors-day-3
שמעתי את המערכת הנ"ל בתערוכת LA, מאז לא שמעתי משהו יותר טוב
זה הכי טוב ששמעת ?