מהי הרזולוציה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
הטובה ביותר למסך מחשב 19"

כרגע המסך שלי הוא על רזולוציה 1360*768 כמו הטלויזיה האם אני צריך לעבוד במחשב על הרזולוציה הזאת או לשנות אותה ? תודה
 

הרזולוציה הטובה ביותר למסך היא רזולוציית ה NATIVE שלו, והיא משתנה ממסך למסך.
בין השאר, משנה הפרופורציה של המסך. 19 אינץ' בד"כ מגיע ב 4:3 (למרות שיש גם 16:9).
בגדלים האלה, ב- 4:3 הרזולוציה היא בד"כ 1280X1024. ב- 16:9 יכול בהחלט להיות שהיא 1360X768.
יש גם כל מיני רזולוציות אחרות, צריך לבדוק בנתונים של המסך.
 
זאת אומרת בגלל ש

שאני מחובר לפיוניר 50" (508XD) אז ה NATIVE של הטלוויזיה הוא 1360*768 16:9 ובגלל זה אני רואה במסך 19" של המחשב טוב ברזולוציה 1360*768 ?
 
מה הרזולוציה הטבעית של מסך המחשב?
 

איך אני בודק את זה?

איך אני בודק את זה?
 
בודק בגוגל את המודל שלו

הם עובדים בחול המועד
 
אני מבסוט שיש לך מצב רוח אבל

כתוב רק את הרזולוציה המקסימלית שהיא 1440* 900 אז איך אני יודע באיזה רזולוציה הכי טוב לעבוד אליו ?

שאלה נוספת למבינים זה אם המחשב מחובר לטלויזיה (פיוניר 508XD) בכבל DVI HDMI ואני מוריד מהאימיול סרט בפורמט HD למה נראה לי שרואים אותו בטלויזיה בפורמט רגיל ולא ב HD האם אני צריך לעשות משהו כדיי לראות את זה ב HD ???
 

נערך לאחרונה ב:
ואכן זו הרזולוציה שאתה צריך לעבוד בה - 1440X900
 
הכל נראה כל כך קטן יש אפשרות להגדיל את הכתב ?

הכל נראה כל כך קטן יש אפשרות להגדיל את הכתב ?
 
הגדרות תצוגה בדסקטופ, לשונית Appearance תשנה Font Size
 

תודה אך הכיתוב נורא דק אית אני יכול לעבות אותו ?

תודה אך הכיתוב נורא דק אית אני יכול לעבות אותו ?
 
באותה לשונית, תכנס ל- EFFECTS ותבחר בשורה השניה ClearType
 
תודה יותר טוב יש לך טיפ גם איך

להגדיל את הכיתוב באינטרנט .
 

להשתמש בפיירפוקס.
לוחצים "Ctrl +" והאתר גדל ונעשה יותר קריא.
 
אני לא מצליח להגדיל באינטרנט אקספלורר 6

צריך רק ללחוץ CTRL ועל מקש + ???
 

זה עובד גם ברסאות החדשות של אקספלורר

אולי באמת... אני לא משתמש בו מאז שגיליתי את ה Tab Browsing לפני כמה שנים (כן אני יודע שכיום יש את זה גם באקספלורר באיחור אופנתי).

לשואל- לא באקספלורר 6 זה לא קיים. נסה להוריד את האקספלורר הנוכחי, או את פיירפוקס.
וכן, לוחצים פשוט Ctrl ו +.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור