מהי הדרך האופטימלית?

  • פותח הנושא פותח הנושא headh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

headh

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
לחבר PS3 למקרן קול YAMAHA YSP3000 ולמסך LG LCD 42LG60FR?
 

דרך יציאת HDMI
 
אבל..

ל PS3 יש יציאה אחת של HDMI.
לחבר אותה למסך? למערכת?
ואת הרכיב השני שלא חובר דרך HDMI איך לחבר?
 
http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/lib_image/ysp3000/panel.jpg

יש לך HDMI OUT .
מה שאומר שאתה יכול להמשיך את הסיגנל מהמקרן לטלויזיה. אם אני זוכר נכון הOUT הזה מוציא את כל החיבורים ביחד לפי בורר הכניסות.
 

אורי, תודה

האם המערכת הנל מעבירה דרכה FHD? 1080P?
 
לא יודע לצערי.
תאלץ לקרוא בחוברת. או שתרים לSG טלפון.
www.sge.co.il
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור