מהו החיבור הנכון ביותר בין STREAMER לבין DAC

  • פותח הנושא פותח הנושא hm68
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hm68

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
18
נקודות
8
שלום חברים,
מהו החיבור הנכון ביותר בין STREAMER לבין DAC?
AES?
OPT?
SPDIF?
תודה מראש
 

זה תלוי הרבה במימושים בצד של הסטרימר ובצד של הממיר, קצת בטעם שלך, וכנראה גם בכבל הספציפי שתבחר.
USB הוא הבחירה הטבעית עבור DSD ברזולוציה גבוהה.
כבל אופטי לא יגרום, ויש הטוענים שגם לא יעביר, רעש חשמלי שטיפוסי לכבלים ורכיבים ממתכת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור