מהו הגובה המומלץ לתלייה של פלזמה 42'?

  • פותח הנושא פותח הנושא LioriK
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LioriK

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

אני חדש פה, ורציתי לדעת מה הגובה המומלץ לתליית פלזמה על הקיר?

תודה רבה,
ליאור.
 

בגדול 80 90 ס"מ מהריצפה אבל,
כאשר אתה יושב (ממול על הספה) המסך אמור להיות בגובה שנוח לך לראות אותו ללא השתקפות (חלונות מנורות).
 
בגדול הכלל אומר שהקו שמפריד בין שליש תחתון של המסך לשני שליש עליונים אמור להיות בגובה העיניים, אבל זה גם עניין של נוחות.
מומלץ לנסות מספר גבהים לפני קיבוע המסך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור