מדריך ynet לרכישת LCD או פלאזמה...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
 

לא משהו

שלום תומר

זה לא המאמר שיגרום שיפסיקו לטרטר יום יום את הפורומים "תמליצו LCD או פלאזמה?"

למרחק 2.5 מטר 32 זה פשוט קטן.

בכלל לדעתי מי שלא יכול להרשות לעצמו FHD שיתאפק מעט. פשוט חבל. זה כמו שהציעו באלביט בשנת 96 לעובדים לקנות לייזרדיסק.

הרבה מידע כללי וחסר תועלת- תראה לי למשל LCD שאינו בבהירות של 500.

ויום טוב לכולם.
 
שלום תומר

זה לא המאמר שיגרום שיפסיקו לטרטר יום יום את הפורומים "תמליצו LCD או פלאזמה?"

למרחק 2.5 מטר 32 זה פשוט קטן.

בכלל לדעתי מי שלא יכול להרשות לעצמו FHD שיתאפק מעט. פשוט חבל. זה כמו שהציעו באלביט בשנת 96 לעובדים לקנות לייזרדיסק.

הרבה מידע כללי וחסר תועלת- תראה לי למשל LCD שאינו בבהירות של 500.

ויום טוב לכולם.

לא היתה כוונה "שיפסיקו לטרטר יום יום את הפורומים"
אני מעלה דעות שונות, גם אם יש לא מעט אי דיוקים בכתבה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור