מדינת שנורר במלא עוצמתה...גועל נפש להקיא

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני אומר לך מה אני חושב.
אשרייך שהגעת לזמנים שאתה משווה בין ישראל לשוויץ.
אפרופו, השבוע שוויץ גיסה מילואים לראשונה משנת 1940.
ומפה תחשוב מה שאתה רוצה..
איתי למה אני צריך לשלם 3 משכורות מס הכנסה....ההשואה עם שוויץ בגלל שאני מכיר.לא מאמין שישנה עוד מדינה כזו באירופה.
נמר אומר שבערית נס ציונה הוציאו 700 עובדים לחלת....מי צריך שם 700 עובדים שקבלני הניקיון ועוד תחומים הם קבלני חוץ.
 
בסין ריתכו דלתות. כאן עושים סצנה על מעקב סלולרי כי זה ״לא דמוקרטי״. שיתנו גז. שמים פה קצוץ על ההנחיות. אזרחים ברחו לתוך המים כשבאו לפזר אותם. באותו רגע, היה צריך לזרוק שני כרשי עמלץ רעבים. נראה אותם לא יוצאים. אני רוצה שהשילטון ידע מי הנבל שמפר בידוד ומסכן את ההורים שלי (מה שנישאר מהם) ושיתפסו אותו, יחזירו אותו הבית, יכניסו אותו לחדר, וינעלו אותו בפנים שבועיים. מי שיצא מבידוד, גמר את היום שלו עם אלה בפרצוף. באיטליה היתה אדישות, כמו בבריטניה. תבין, מערכת הבריאות היא אחד מהכלים, אבל אין לה יכולת לטפל בכמות כזו של חולים. קודם כל אסטרטגיה של פתרון אזרחי על מנת שכמה שפחות יגיעו למיון.

זה מצב מיוחד, שונה מכל דבר אחר שהכרנו. מפעם האחרונה שהתמודדו עם זה עברו כמעט 100 שנה. רק דיקטטורות יודעות לטפל בסיטואציות הללו כמו שצריך. איפה שיש דמוקרטיה, יש חכמולוגים.
נו באמת נמר, זה לא רציני.
אין אדם שמבין באמת מה זו דיקטטורה ורוצה לחיות בדיקטטורה, אלא אם הוא הדיקטטור.
בדיקטטורה אין זכויות אדם, אם יחליט הדיקטטור שתימנים צריכים רק לעבוד בנקיון בשכר רעב ואסור להם להקים משפחה ואסור להם לשמוע מוסיקה אז זה מה שיהיה.
וגם מה אתה חושב שכשייגמר במשבר אז הופ הדמוקרטיה תחזור.
כפי שכתב רוזי1, מנהיגים לאורך ההיסטוריה תמיד ניצלו מצבי משבר כדי להפעיל דיקטטורה במשטר שלפני כן היה דמוקרטי ולא, הם לא התנדבו לחזור לדמוקרטיה, הרבה אנשים נהרגו והמון דם נשפך כדי שאפשר יהיה להיפטר מאותם רודנים דיקטטורים.
הרבה יותר אנשים מהכמות שיכולה למות כאן גם בתרחישים הקיצוניים של משרד הבריאות 10-20,000
ואלו לא יהיו אנשים שנשאר להם 5-10 שנים לחיות (וכמובן שאלו זכאים לחיות לא פחות מאחרים)
אפילו בדיקטטורה חלקית נוסח ארדואן תראה מה קורה, החליט האיש בלילה אחד לפטר עשרות אלפי אנשים שחשב שהם מתנגדים לשלטונו וזה עוד חצי דיקטטורה.
בדיקטטורה מלאה בגרמניה בשנות ה 30, נאסר על יהודים, על צוענים ועל להטב"ים לעבוד כמעט בשום עבודה, ללמוד, להיכנס לקולנוע וכולי וכולי ההמשך ידוע
גם מליוני מתנגדים למשטר "נעלמו" עונו והוצאו להורג בכל המשטרים האלו
כשאין זכויות פרט אין זכויות פרט.
בקיצור,זה אפילו לא מצחיק
 

איתי למה אני צריך לשלם 3 משכורות מס הכנסה....ההשואה עם שוויץ בגלל שאני מכיר.לא מאמין שישנה עוד מדינה כזו באירופה.
נמר אומר שבערית נס ציונה הוציאו 700 עובדים לחלת....מי צריך שם 700 עובדים שקבלני הניקיון ועוד תחומים הם קבלני חוץ.

מה זאת אומרת מי, מי שצריך שיבחרו בו.
ברוב מקומות העבודה הציבוריים תמצא אבטלה סמויה.

במדינת ניו ג'רסי יש 8.8 מיליון תושבים ו 75,000 עובדי מדינה - כשהשירות הציבורי והחברות הממשלתיות רזות אפשר לשלם פחות מס.

https://www.nj.gov/csc/about/publications/workforce/pdf/2015 Workforce Profile.pdf
 
נערך לאחרונה ב:
נו באמת נמר, זה לא רציני.
אין אדם שמבין באמת מה זו דיקטטורה ורוצה לחיות בדיקטטורה, אלא אם הוא הדיקטטור.
בדיקטטורה אין זכויות אדם, אם יחליט הדיקטטור שתימנים צריכים רק לעבוד בנקיון בשכר רעב ואסור להם להקים משפחה ואסור להם לשמוע מוסיקה אז זה מה שיהיה.
וגם מה אתה חושב שכשייגמר במשבר אז הופ הדמוקרטיה תחזור.
כפי שכתב רוזי1, מנהיגים לאורך ההיסטוריה תמיד ניצלו מצבי משבר כדי להפעיל דיקטטורה במשטר שלפני כן היה דמוקרטי ולא, הם לא התנדבו לחזור לדמוקרטיה, הרבה אנשים נהרגו והמון דם נשפך כדי שאפשר יהיה להיפטר מאותם רודנים דיקטטורים.
הרבה יותר אנשים מהכמות שיכולה למות כאן גם בתרחישים הקיצוניים של משרד הבריאות 10-20,000
ואלו לא יהיו אנשים שנשאר להם 5-10 שנים לחיות (וכמובן שאלו זכאים לחיות לא פחות מאחרים)
אפילו בדיקטטורה חלקית נוסח ארדואן תראה מה קורה, החליט האיש בלילה אחד לפטר עשרות אלפי אנשים שחשב שהם מתנגדים לשלטונו וזה עוד חצי דיקטטורה.
בדיקטטורה מלאה בגרמניה בשנות ה 30, נאסר על יהודים, על צוענים ועל להטב"ים לעבוד כמעט בשום עבודה, ללמוד, להיכנס לקולנוע וכולי וכולי ההמשך ידוע
גם מליוני מתנגדים למשטר "נעלמו" עונו והוצאו להורג בכל המשטרים האלו
כשאין זכויות פרט אין זכויות פרט.
בקיצור,זה אפילו לא מצחיק

עם כל החסרונות, צריך את זה לאיזה שבועיים.
 
הסינים דפקו את כל העולם עם הוירוס ש הפילו את כל הבורסות והשלב
הבא שיפתחו את הארנק ויקנו את כל החברות שקרסו בכסף קטן.
ככה בונים חומה.
עניין אחר במדינה שלנו אסור להיות עצמאי ישר כי לא תרוויח כלום.
זו מדינה של ג’ובניקים שעובדים במיגזרים הציבוריים והביטחוניים.
שאתה ממוקם במיגזרים הללו הדאגות שלך הסתיימו. אתה מסודר עם
שכ4 כמו שעון , פנסיות ובעיקר שקט נפשי .
עצמאי לעומתו יכול להשתכר 50 אלף בחודש ופתאום 3 חודשים כלום.
תעשה ממוצע ותבין שאתה אוסף כסף לכל רשויות המס.
ועובד מצאת החמה עד צאת הנשמה.
 

מעניין אם יפתחו ועדת חקירה עולמית ויתבעו את הסינים על כל הנזק שגרמו...
 
מעניין אם יפתחו ועדת חקירה עולמית ויתבעו את הסינים על כל הנזק שגרמו...

קראתי שכמה משרדי עורכי דין בארה"ב עובדים על זה.
אבל זה יכול להיות כסנקציות על משטרים שמאפשרים אכילת חיות איזוטריות וכו'
 
השלב
הבא שיפתחו את הארנק ויקנו את כל החברות שקרסו בכסף קטן.

לא יתנו להם, היו ניסיונות בעבר
 

קראתי שכמה משרדי עורכי דין בארה"ב עובדים על זה.
אבל זה יכול להיות כסנקציות על משטרים שמאפשרים אכילת חיות איזוטריות וכו'

במתותא ממך, הפשע הסיני אינו העדפותיהם הקולינריות כי אם העובדה ששיקרו והסתירו את העובדה שידעו על הנגיף כבר מנובמבר 2019, ועקב כך המשיכו במלא המרץ טיסות לסין וממנה כולל למחוז חוביי מבלי ששאר העולם מודע. יש להם דם על הידיים, אך זה ממש לא עניין מרעיש מבחינתם. תזכורת, מדובר באותה מפלגת שלטון שרצחה 80 מליון מבני עמה, כמליון טיבטים, אלפי סטודנטים כמהי חופש (רק ב 1989) ועוד. רק השנה הם חטפו, כלאו והעלימו כמליון מאזרחיהם האויגורים ומי יודע מה יעלה בגורלם.
 
עצמאי לעומתו יכול להשתכר 50 אלף בחודש ופתאום 3 חודשים כלום.
תעשה ממוצע ותבין שאתה אוסף כסף לכל רשויות המס.
ועובד מצאת החמה עד צאת הנשמה.

אם מדובר בעסק שיש לו הוצאות קבועות/מלאי, לעסק כזה אין הצדקה קיומית מבחינה כלכלית ולכן הסיכוי שלו לשרוד קטן מאד בתקופת קורונה.
אם מדובר בנותן שרותים שעובד מהבית, יוכל להתקיים.
 
במתותא ממך, הפשע הסיני אינו העדפותיהם הקולינריות כי אם העובדה ששיקרו והסתירו את העובדה שידעו על הנגיף כבר מנובמבר 2019, ועקב כך המשיכו במלא המרץ טיסות לסין וממנה כולל למחוז חוביי מבלי ששאר העולם מודע. יש להם גם על הידיים, אך זה ממש לא עניין מרעיש מבחינתם. תזכורת, מדובר באותה מפלגת שלטון שרצחה 80 מליון מבני עמה, כמליון טיבטים, אלפי סטודנטים כמהי חופש (רק ב 1989) ועוד. רק השנה הם חטפו, כלאו והעלימו כמליון מאזרחיהם האויגורים ומי יודע מה יעלה בגורלם.

זה מה שקראתי לגבי הקייס שבונים.

ולמה לא להאשים את איטליה?

הם גירבצו כמה חודשים, לא עשו כלום
 

זה מה שקראתי לגבי הקייס שבונים.

ולמה לא להאשים את איטליה?

הם גירבצו כמה חודשים, לא עשו כלום

הם לא הגורם המחולל, מקסימום תוכל לתבוע אותם כגורם מישני, וגם זה בספק
 
הם לא הגורם המחולל, מקסימום תוכל לתבוע אותם כגורם מישני, וגם זה בספק

הם באותה מידה לא סגרו את הגבולות.
כל הכולרה שקיבלנו היא מאיטליה.

אני זוכר לפני חודש אוסטריה רצתה לסגור רכבות, וזה החזיק מעמד בדיוק 3 שעות.

אז בשם האירופה המאוחדת כולנו סובלים.
 
ולא! אני לא גיבור גדול. כמו רוב העם אני חי ממשכורת למשכורת וכשיש ילדים, משכנתא, הלוואה וכמובן אודיו (חחח) אין יותר מידי רזרבות לחודש ללא משכורת..

אני ממש מופתע.
לא בגלל שזה המצב עם "רוב העם"
אלא בגלל
סדר העדיפות...שלא מאפשר בטחון כלכלי כלשהוא בימים קשים..
 

הם באותה מידה לא סגרו את הגבולות.
כל הכולרה שקיבלנו היא מאיטליה.

אני זוכר לפני חודש אוסטריה רצתה לסגור רכבות, וזה החזיק מעמד בדיוק 3 שעות.

אז בשם האירופה המאוחדת כולנו סובלים.

כמו שאמרו, זה בדיוק כמו שקרה עם הפסטה: היא התחילה בסין, אבל הופצה לעולם על ידי האיטלקים.
 
מחר שיח ישתנה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור