מדוע LG מפסיקה את ייצור טלוויזיות ה- 8K ומותירה את סמסונג לבד בפסגה?

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,890
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/lg-8k
 

פגיעה בלקוחות שכבר רכשו

קיימת פגיעה אפשרית במי שכבר קנה טלוויזיות OLED 8K במחירים שלא יאמנו, ומרגיש שהשאירו אותו מושפל שרכש אשליה במיטב כספו. בנוסף, יש מלאים עדיין אצל משווקים, שירצו להחזיר אותם, וזה עלול להיות כואב בכיס של היצרן.

אכן, חייכתי כשקראתי את זה
 
מה לעשות? האמת לא נעימה לעיתים למי שכבר קנה את דגמי ה- 8K במחיר עצום, וכעת בהינף יד נמחקו מאתר LG.

זה קורה הרי כל הזמן..
 

כאן מדובר בטכנולוגיית-על בסדרת Signature היקרה ביותר של LG, שכוונה לאלפיון העליון וששילמו עליה בין 20 ל-30 אלף דולר למסכים בגודל 77 עד 88 אינץ'. אלה בדיוק הלקוחות שלא ישכחו את המהלך הזה.
 
כל הטכנולוגיות במסכים לזמן קצר ומוגבל מאוד !
כולם מגיעים לשוק לא מוכנים וחלקיים מאוד !
אתן דוגמאות :

DEEP COLOER יצא ב 2006
12/16 BIT עומק צבע , בפועל סולם הצבעים במסך היה קטן וחלש והמסך שיש בו מחשב לא נתן צבעים רבים או יותר מידיי מבושלים !
פנסוניק פלזמה הייתה ברמה גבוהה, אבל יצרנים רבים היו עם בעיות רבות !

HDR - טכנולוגיה אומרת 12BIT עומק צבע
REC 2020
אף מסך לא נותן את הטכנולוגיה והמפרט המלא !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור