מגבר DAC נייד לאוזניות

  • פותח הנושא פותח הנושא OnlyRak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

את האפוג'י GROOVE לא ניתן לחבר לסמארטפון.

הדרישה לחבר את מגבר האוזניות/DAC לטלפון החכם לא הייתה אחת מהתנאים שהתנה פותח הפוסט,הדרישה שלו הייתה לחבר למחשב הנייד,אבל....:

כל מגבר אוזניות DAC ביחד או לחוד שמקבל את אספקת החשמל שלו מכבל ה USB ולא משקע החשמל,אם או בלי טרנספומטור,ניתן לחבר לטלפון החכם ובתנאי שבטלפון החכם פעילה תכונת USB OTG מבית החרושת ולא צריך לפרוץ אותו לצורך הפעלתה.

תכונת OTG מגיעה בנוייה מבית החרושת (בדרך כלל אך כמו תמיד יש יוצאים מן הכלל) רק במכשירי הדגל של היצרנים בשאר היא נעדרת. למה? ככה לא יודע ואין הסבר של היצרנים....

HIH

מנחם.
 

מנחם צודק. ולחיבור otg יש מגרעה נוספת: הוא אוכל בטריה.
 
תודה לכולם על התגובות!
אחרי האזנה והתרשמות של כמה מהמוצרים, ועם השקלול של עלות מול תועלת - הזמנתי את הDACMagic XS של קיימברידג'.

עכשיו מגיעה שאלה אחרונה וחביבה - עם איזה נגן מדיה הכי מומלץ להשתמש במחשב יחד עם כרטיס הקול?
אני שואל כי אני מנחש שקיימים נגני מדיה שלא יכולים להפעיל במלוא הפוטנציאל קבצי FLAC באיכות של 192Khz (לדוגמא)
אני משתמש בfoobar2000. יש הצעות או המלצות אחרות?
 

עכשיו מגיעה שאלה אחרונה וחביבה - עם איזה נגן מדיה הכי מומלץ להשתמש במחשב יחד עם כרטיס הקול?
אני שואל כי אני מנחש שקיימים נגני מדיה שלא יכולים להפעיל במלוא הפוטנציאל קבצי FLAC באיכות של 192Khz (לדוגמא)
אני משתמש בfoobar2000. יש הצעות או המלצות אחרות?

מק או PC?

וחשוב לדאוג שפובר (או כל בחירה אחרת) תעבור קינפוג והמנעות משימוש במעבר סיגנל במיקסר של מע' ההפעלה.
(ASIO, WASAPI, KERNEL.....)
 
אני משתמש בוינדוס 10.
יש לך במקרה קישור לאיך לקנפג foobar2000?
 
יש לך במקרה קישור לאיך לקנפג foobar2000?

בבקשה:
אני השתמשתי בזה....

מנחם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור