מגבר היברידי חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא Vivaldi Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
522
מעורבות
572
נקודות
93
חברת MAVIS הוציאה לשוק מגבר חדש, P100 - מגבר סטריאו היברידי, בהמשך למונובלוקים ההיברידיים P200.
שלב ה-Input במגבר הוא עם שפופרת 6SN7 (או CV 181), ממנה ל-Driver stage עם זוג שפופרות 6V6 ושנאי Interstage מסיבי בקלאס A וסינגל אנדד, כדי להעביר בצורה אופטימלית את המורכבות והעידון של האות השפופרתי אל ה-Power stage, המבוסס על מוספטים, ובנוי - כמו כל מוצרי החברה - בחיווט Point to Point חסר פשרות (כן, כן, אפילו בשלב ההגברה הטרנזיסטורי!).
התוצאה היא שילוב נדיר ביותר בין האיכויות המוזיקליות האולטימטיביות של הגברת SET משובחת לבין השליטה ביד ברזל בכל טווח התדרים המאפיינת הגברה טרנזיסטורית במיטבה.
מי שחושש, משום-מה, משפופרות, אבל שואף לזכות במוזיקליות המופלאה שלהן, ובלי להסתבך מדי עם שפופרות הספק גדולות, ה-P100 (או ה-P200) הוא פתרון פנטסטי.

P100 1.jpg


P100 2.jpg


P100 BACK 1.jpg


P100 BACK.jpg


קצת נתונים טכניים:
Vacuum tube complement 1 x 6SN7 (CV-181 / 6H8C) ; 2 x 6V6
Output Power (per channel) 8 Ohms : 30W CLASS A / 100W CLASS AB
Output Power (per channel) 4 Ohms : 45W CLASS A / 140W CLASS AB
Frequency response : 20Hz – 20kHz (0dB) ; 8Hz – 50kHz (-3dB)
Input Sensitivity : 1.2V
Input Impedance : 20k Ohms
Power Requirements : 230V
Power Consumption : 220W
Dimensions (W x D x H) : 45 x 35 x 22 (cm)
Weight : 32.5kgs​

והמחיר? כרגיל אצל ThivanLabs ו-MAVIS, הוא פשוט בלי קשר לאיכות הבנייה ואיכות הסאונד:
20,000 ש"ח בלבד.

054-2901166
 

נערך לאחרונה ב:
p100 ,p200 על סמך אם הכרותי מקרוב עם מוצרי החברה אין לי ספק שייתנו תוצאה מוסיקלית לעילא ולעילא. ממתין בקוצר רוח לשמוע אותם ...
 
אחלה מוצרים מאחלה איש שמבין את משמעות מהנאה הצרופה מהמוזיקה. וזה חסר במחוזותינו. כמה טוב שיש כזה
 

בוזגלו , לדעתי אתה מביא פה ציוד נפלא ! שיהיה בהצלחה , אמצא זמן לבוא לשמוע , כל הכבוד .
 
תודה לכולם.
שני המגברים, ה-P100 וה-P200, בדרכם לארץ, יחד עם כמה הפתעות מסקרנות, שאדווח עליהן כשיגיעו.
דרך אגב, שימו לב בגב המכשיר למתג המעניין Dynamic / Standard, שמאפשר לשלוט ברמת הדינמיקה של המגבר לפי סוג המוזיקה ששומעים.
 
בוזגלו , לדעתי אתה מביא פה ציוד נפלא ! שיהיה בהצלחה , אמצא זמן לבוא לשמוע , כל הכבוד .

תודה רבה, אלדר.
מוזמן בשמחה.
 

היי אני פוקד את Vivaldi Audio מדיי פעם ותמיד נפעם מהסאונד הגדול מהחיים והמרטיט לבבות ששומעים אצלו . וזה לא עקרוני מה מחובר, שמעון מבין גדול באיך להעמיד מערכת כמו שצריך ...
 
היי אני פוקד את Vivaldi Audio מדיי פעם ותמיד נפעם מהסאונד הגדול מהחיים והמרטיט לבבות ששומעים אצלו . וזה לא עקרוני מה מחובר, שמעון מבין גדול באיך להעמיד מערכת כמו שצריך ...

אופס, הסמקתי. תודה רבה
 
נראה, ובטוח שנשמע נפלא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור