מגברי מונובלוק של דן ד'אגוסטינו...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

קשה לי לקלוט כעס על מחירים הזויים.
יש לך את היכולת והרצון לרכוש ? רכוש !!!
נראה לך מטורף ? השאר את זה למשוגעים.
מכיר מספר מערכות בישראל שעלותם עולה על רכב יוקרה שנושק למיליון.
אין שמחה גדולה יותר בליבי מלפרגן לאחרים שמסוגלים והחליטו לרכוש.
הרי הנאתם וסיפוקם גברו,ומה היא הרגשה טובה יותר ?
 
אתה שקונה משהו שמראה את השעה באלפי דולרים שאפשר לקנות בעשרים שקל כותב זאת ?

לא יודע איפה למדת חשבון, אלפי דולרים או עשרות אלפי דולרים אינם רבע מיליון דולר, בסכום.
ולא, אני לא חושב שיש שעון מודרני (להבדיל מחתיכת ברזל היסטורית שמקומה במוזיאון) ששווה סכום כזה או עשירית מהסכום.
 

התגובות פה קורעות אותי מצחוק. כאילו אם היה עולה חצי מחיר כולם היו רצים לקנות.

הציוד הזה יקר כי הוא מושקע. והגיע הזמן שבאתר הזה יפסיקו להיות בהחלם מציוד יקר. בשביל זה יש אתרים אחרים ששם נכנסים להלם מרמקולים ב-25,000 ש״ח.

הציוד יקר משום שהוא מושקע, נשמה - ממתי להשקעה בציוד יש קשר לתמחור?
אתה באמת חושב לייצר מייבאך או בנטלי עולה פי 3 ממרצדס קלאס S - תחשוב שוב.

סה"כ מדובר בעניין של מיצוב, יש סגמנט של אנשים שלא ירכוש מוצר "זול מידי", לכן המחיר מותאם לשוק הקונים.
 
אין שמחה גדולה יותר בליבי מלפרגן לאחרים שמסוגלים והחליטו לרכוש.
הרי הנאתם וסיפוקם גברו,ומה היא הרגשה טובה יותר ?

כי אתה איש טוב (ורד)
לדעתי נגעת בלב העיניין
להרבה אנשים קשה לפרגן לאחרים....
וזה עושה אותם אנשים אפורים וממורמרים להרגשתי.
 
לצערי לא חסרים צרי עין ו-ממורמרים למינהם.
 

התגובות פה קורעות אותי מצחוק. כאילו אם היה עולה חצי מחיר כולם היו רצים לקנות.

הציוד הזה יקר כי הוא מושקע. והגיע הזמן שבאתר הזה יפסיקו להיות בהחלם מציוד יקר. בשביל זה יש אתרים אחרים ששם נכנסים להלם מרמקולים ב-25,000 ש״ח.
הציוד הזה לא מושקע ולא נעליים... זאת לא הסיבה למחיר היקר.
יש שתי סיבות: קונים ממש מעט ממנו ולכן היצרן והחנות צריכים להרוויח הרבה מכל יחידה, והשנייה - אודיופילים אוהבים לקנות מוצרים יקרים (עם הנחה גדולה)
 
בכנות לא, גם אם היו לי מיליארדים בבנק לא הייתי מוציא סכום כזה על רכיב אודיו יחיד - גם לא חצי מזה, באופן אישי, מדובר במחיר מוגזם לתמורה. פרופורציות לא יזיקו לענף האודיו.
מבקש סליחה מראש - אני לא יודע מה בכיסך, אבל נראה לי ששילמת עבור ציוד אודיו באופן יחסי הרבה יותר מאשר מיליארדר שיקנה את המגבר הזה.
אם הייתי מיליארדר, הייתי קונה את הכי טוב שאפשר עבור תחביב שאני אוהב, ולאמעניין אם הוא שווה את זה מבחינה כלכלית, העיקר שהוא עושה מוסיקה הכי טוב שאפשר
 
זה לדעתי לא העניין !
באופן יחסי כל השוק מושך למעלה .
פעם 10 אלף דולר היה מחיר למגבר קצה היום צריך פי 5.
אבל העניין לדעתי האמיתי שהמיוד הבינוני הגיע למחירים חסרי הגיון.
מצד שני אולי אני לא מספיק ותיק ותמיד זה היה כך .
 

מבקש סליחה מראש - אני לא יודע מה בכיסך, אבל נראה לי ששילמת עבור ציוד אודיו באופן יחסי הרבה יותר מאשר מיליארדר שיקנה את המגבר הזה.
אם הייתי מיליארדר, הייתי קונה את הכי טוב שאפשר עבור תחביב שאני אוהב, ולאמעניין אם הוא שווה את זה מבחינה כלכלית, העיקר שהוא עושה מוסיקה הכי טוב שאפשר

לא יודע איך עשית חשבון כזה, לא מתקרב לחצי מסכום המגבר וכולל סטאפ מלא - רמקולים, מגבר, מקורות שונים וכבילה :)
שוב, גם אם אהיה מיליארדר אעדיף להשקיע סכומים כאלו בדברים אחרים ולא בתחביב, לא משנה כמה אני אוהב אותו - עניין של גישה.
בסכום המגבר הנקוב הייתי מעדיף לטייל בעולם ולחוות חוויות.
 
לא יודע איך עשית חשבון כזה, לא מתקרב לחצי מסכום המגבר וכולל סטאפ מלא - רמקולים, מגבר, מקורות שונים וכבילה :)
שוב, גם אם אהיה מיליארדר אעדיף להשקיע סכומים כאלו בדברים אחרים ולא בתחביב, לא משנה כמה אני אוהב אותו - עניין של גישה.
בסכום המגבר הנקוב הייתי מעדיף לטייל בעולם ולחוות חוויות.
פשוט, הנחתי שאתה מרוויח מיליון דולר לשנה ומיליארדר מרוויח פי אלף.
עכשיו אפשר לעשות את היחסים בין מה שקנית לבין ההכנסה שלך ושל המיליארדר.
אני מניח שהמגבר הנ"ל אינו עולה פי אלף ממה שאתה קנית.:rolleyes:
 
פשוט, הנחתי שאתה מרוויח מיליון דולר לשנה ומיליארדר מרוויח פי אלף.
עכשיו אפשר לעשות את היחסים בין מה שקנית לבין ההכנסה שלך ושל המיליארדר.
אני מניח שהמגבר הנ"ל אינו עולה פי אלף ממה שאתה קנית.:rolleyes:
....:D
יש רק שמונה אנשים בעולם שמרוויחים מיליארד דולר בשנה ( אחד מהם מרוויח את זה גם לאחר שהוא מתחלק עם אישתו לשעבר ברווח השנתי).
אז הפרופורציות לא ממש נכונות.
 

כולנו מקנאים באנשים שיכולים להוציא כזה סכום על מגברי הספק ;).
לא צריך להיות חולה אודיופיליה
לא כול מיליונר הינו אודיאופיל... אכן, ברור שהיתי קונה מה שהוא יקר, אח רוב אנשי העולם הינם מיליונרים-מליינים ובטח לא כולם חולי אודיאופיליה.
לא צריך להיות חולה אודיופיליה. דבר כזה בסלון עושה רושם מדהים, מעניק לבעליו ניחוח של פיינשמקר אנין שמוכן ויכול להוציא על הנאותיו ותחביביו סכומים דימיוניים, מה רע ? סוג של פורשה בסלון, עם יתרון פונקציונלי בניגוד לאחרונה.
 
פשוט, הנחתי שאתה מרוויח מיליון דולר לשנה ומיליארדר מרוויח פי אלף.
עכשיו אפשר לעשות את היחסים בין מה שקנית לבין ההכנסה שלך ושל המיליארדר.
אני מניח שהמגבר הנ"ל אינו עולה פי אלף ממה שאתה קנית.:rolleyes:

חחח, בשמחה אני מוכן לקנות את ההנחה שלך :p
 
....:D
יש רק שמונה אנשים בעולם שמרוויחים מיליארד דולר בשנה ( אחד מהם מרוויח את זה גם לאחר שהוא מתחלק עם אישתו לשעבר ברווח השנתי).
אז הפרופורציות לא ממש נכונות.
טוב שספרת....:כל-הכבוד:
אז לעומת מי שמרוויח רק 100 מיליון דולר בשנה
אתה יכול לעשות את החשבון מחדש אם תרצה.
 

טוב שספרת....:כל-הכבוד:
אז לעומת מי שמרוויח רק 100 מיליון דולר בשנה
אתה יכול לעשות את החשבון מחדש אם תרצה.
זה הכל שטויות. העיקר שגיא ימשיך לעשות מיליון ירוק בשנה.
 
לא יודע איך עשית חשבון כזה, לא מתקרב לחצי מסכום המגבר וכולל סטאפ מלא - רמקולים, מגבר, מקורות שונים וכבילה :)
שוב, גם אם אהיה מיליארדר אעדיף להשקיע סכומים כאלו בדברים אחרים ולא בתחביב, לא משנה כמה אני אוהב אותו - עניין של גישה.
בסכום המגבר הנקוב הייתי מעדיף לטייל בעולם ולחוות חוויות.

ואחרי שסיימת לטייל בעולם?
עזוב אותך, כשכסף הוא לא פונקציה בקנה מידה כזה כל עניין הפרופורציות, תפיסות, גישות ואפילו אמונות פתאום משתנות.
 
ואחרי שסיימת לטייל בעולם?
עזוב אותך, כשכסף הוא לא פונקציה בקנה מידה כזה כל עניין הפרופורציות, תפיסות, גישות ואפילו אמונות פתאום משתנות.

אתחיל לטייל מחדש, עבורי אין מוצר בסגנון ששווה מחיר כזה
מגבר בשווי 3 מרצדס S class בארה״ב.... פרופורציות.
 

לנובו-רישים בלבד.
 
קול צעקה על זה? האם זו חובה לרכוש את המוצרים הללו?

האם חייבים לקנות פורמולה יקרה לתינוקות ?
אני פחות או יתר באותו מצב כלכלי מזה שנים רבות והבייבי שלי היה אודיו. בעשור+ האחרון ציוד גבוה (לא אולטרא משוגע)וחברות חדשות שצצו נסקו הרחק מהישג ידי ולא מהסיבה שהם נשמעות יותר טוב אלא לדעתי סתם בגלל חזירות קפיטליסטית בסיסית.
אז אני לא אומר שמחירי האודיו צריכים להיות בפיקוח ממשלתי, אבל אני מרגיש שבאנלוגיה אני צריך לחשוב פעמיים אם להביא לעולם ילד נוסף, אני לא חייב נכון?
 
לא יודע איפה למדת חשבון, אלפי דולרים או עשרות אלפי דולרים אינם רבע מיליון דולר, בסכום.
ולא, אני לא חושב שיש שעון מודרני (להבדיל מחתיכת ברזל היסטורית שמקומה במוזיאון) ששווה סכום כזה או עשירית מהסכום.

אה.. חשבתי שאתה אוהב שעוני יוקרה ועונד רולקס, אולי טעיתי, אבל מה התמורה הנוספת של רולקס חוץ משופוני וליטוף לאגו לעומת קאסיו, ויש שיגידו ששופוני וליטוף אגו שווים את אלפי הדולרים האלה בדיוק כמו מערכת חייזרית בסלון.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור