מבקש עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא למה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

למה

חבר משקיען
הודעות
1,470
מעורבות
928
נקודות
113
ליפניי חודש בנגן סידי וותיק שלי roksan caspian m-1 (עם הפנל מתהפך) הפסיקה להפתח מגירה. מסרתי אותו לתיקון אצל יאיר פורמן ומאז הוא לא מצליח להשיג גלגליי שיניים מתאימים למנגנון פתיחה/סגירה. אשמח לקבל עזרה במציית גלגליי שיניים מתאימים. אם לא ימצה פתרון, אצתרך לחשוב על מחליף,שלא נופל ממנו ברמת הביצועים ועם חותם צליל דומה(כמה שיותר נייטרלי ולא צובע) בסביבות 3000-4000ש"ח יד שניה.
 

נערך לאחרונה ב:
אם לא יצלח התיקון אני ממליץ לך לפנות לדני בכור. בטח יש לו איזה נגן יד שניה טוב.
בתקציב הזה אני לא בטח שלא תמצא איזה נגן חדש נחמד. כנס לאודיו קלאב למשל. יש שם מגוון נגנים נחמדים מאוד.
 
תודה גיא. הכיוון שלי לתקן. אם לא יצליח,מעדיף נגן שמור יד שנייה פרטי או תצוגה/טרייד-אין ולא משוכר,שעלה בזמנו 10-15000ש"ח על נגנים חדשים במשקל נוצה.;) בתקציב שלי קצת בעיה למצוא חדש: בקושי מצאתי שלוש הצעות ברמה סבירה פלוס arcam ו rega חדשים ו yamaha מתצוגה.https://www.brand-audio.co.il/product/cds50-נגן-cd-משולב-dac-וסטרימר-מובנה-מותג-arcam https://www.tmaudio.co.il/items/1211567-נגן-APOLLO-CDP-RCD-REGA-CD- https://www.netoneto.co.il/product/קומפקט-דיסק-מבית-yamaha-דגם-cds1000?aff=Zap&aff_a=1
 
תבדוק עם יאיר האם ניתן להוציא לגמרי את הגלגל ולהפוך את המגירה לפסיבית. כלומר, תדביק צופציק למגירה ופשוט תפתח ותסגור ידנית , כמו בסידי של ניים.
 

תנסה לבדוק מול אילן תמיר-יבואן ניים, חוויה מוזיקלית, אם יש לו במלאי pre loved cdp.המחיר שלהם ברצפה, כיום. ניתן להשיג,בהזדמנות, נגן שעלה בזמנו יותר ממה שכתבת..
 
יש עוד ראיונות למקרה,שהתיקון לא יצלח ?
 
לא שווה לתקן ! מחר תקרע הרצועה , העינית תזייף .....אין חלפים. ב4000 אני מאמין שתמצא משהוא יותר טוב ביד2.
בגדול הסידי מת ! אלה עם יש לך אלפי דיסקים.
כבר ראיתי ביד2 לומין d2 סטרימר ממיר ב5000.
 

יש לי מעל אלף תקליטורים ואני לא מוכן לוותר על האוסף של כמעט שלושים שנה. שוק יד שנייה בארץ מאד מצומצם ולא כל-כך פשוט למצוא נגן שמור ולא יותר מידיי וותיק בלי לחרוג מהתקציב.:בכי:
 
ליפניי חודש בנגן סידי וותיק שלי roksan caspian m-1 (עם הפנל מתהפך) הפסיקה להפתח מגירה. מסרתי אותו לתיקון אצל יאיר פורמן ומאז הוא לא מצליח להשיג גלגליי שיניים מתאימים למנגנון פתיחה/סגירה. אשמח לקבל עזרה במציית גלגליי שיניים מתאימים. אם לא ימצה פתרון, אצתרך לחשוב על מחליף,שלא נופל ממנו ברמת הביצועים ועם חותם צליל דומה(כמה שיותר נייטרלי ולא צובע) בסביבות 3000-4000ש"ח יד שניה.
א. אתה יכול להדפיס גלגלים בתלת מימד אם יש לך את הישנים יוכלו לייצר לך חדשים.
ב. אני קניתי ב 2000 שח נגן שעלה 16,000 חדש. יש נגנים מטורפים במחירים ממש שווים.
ג. מאוד מאוד ממליץ, אם כבר, לקנות נגן שיש לו כניסת usb שיוכל גם לעבוד כדאק, זה גם יעזור לך להיגמל בהדרגה מהדיסקים וזה גם יבטיח לך שהוא חדש יחסית ותוכל למצוא לו חלקים בסבירות גבוהה אם תצטרך.
 
א. אתה יכול להדפיס גלגלים בתלת מימד
האם יצא לך להדפיס (להזמין בבית מלאכה מתמחה) גלגלי שיניים בתלת מימד?
 

יאיר התייאש ורוצה להחזיר לי את המכשיר. שאלה האם שווה לנסות לתקן במקום אחר,למשל ג.ו. אלקטרוניקה או להשלים עם העובדה ולהתרכז בחיפוש מחליף ראוי. לצערי כלום לא צץ ביד שנייה ואני מתחיל להרים ידיים.:בכי:
 
הייתי מנסה ב ג.ו רק שאני לא יודע כמה יעלה...?
 
הייתי מנסה ב ג.ו רק שאני לא יודע כמה יעלה...?
שווה לנסות מעבדה מקצועית
המחירים סבירים בהחלט.
 

הגלגל שחוק או שבור, תביא ! יעשה לך חדשים המחומרים שלנו
 
תודה רבה לכולם על הרצון לעזור.כשהמכשיר יוחזר אלי ע"י יאיר פורמן בכוונתי לימסור אותו לתיקון ל ג.ו.אלקטרוניקה.כבר יצרתי איתם קשר והם מוכנים לנסות לתקן.מקווה שהפעם תוצאה תהייה חיובית ולא כמו יאיר,שסתם מרח אותי חודש שלם ובסוף הרים ידיים. ;) תומר את המכשיר של לין ראיתי,אבל ממש לא בא לי להתעסק עם מכשיר בן 20, אפילו אם הוא נישמע שמיימי,מספיק לי את הבעיה עם רוקסן.אם בסופו של דבר אצתרך ליקנות מכשיר אחר, לא מוכן ליקנות מכשיר מעל גיל 10.
 

איזה כייף לחזור לישמוע כמו בן אדם !!! ל ג.ו. אלקטרוניקה לקח בדיוק שבוע לתקן וגם לא הגזימו עם המחיר: 600 ש"ח.:אצבע מורמת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור