מבקש עזרה לגבי מסך 55 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא תום1234
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תום1234

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, חדש פה בפורום
אני רוצה לרכוש להורים שלי מסך 55 אינץ, אני לא כל כך מבין בתחום,
אשמח להמלצות על דגמים ספציפיים, כי אני רוצה לרכוש לפני פסח.
הנתונים הם:
-לד/פלסמה/lcd - מה עדיף? יש להורי חלונות מהצדדים כך שאם זה פלסמה
זה צריך להיות מסך שלא משתקף.
-המרחק הוא בערך 5 מטרים
-רוב הזמן הם צופים בשידורים הרגילים, למרות שטלויזיה צריכה להיות full hd בשביל
סרטים מידי פעם.
-לא צריכים תלת מימד
-חיבורי usb חובה
-תקציב - עד 12500

ממה שאני בדקתי רק באינטרנט(לא צפיתי במסך) המליצו לי על Sony KDL55EX710 LED ‏55 ‏אינטש
אשמח מאוד לעזרה
תודה מראש
 

לפי התקציב אז פנסוניק V20 תתאים לכם , לפי הביקורות היא מוצלחת מאוד עם שידורים רגילים .
 
תוכל לתת לינק לדעת על מה אתה מדבר ואם יש חוות דעת

מהארץ או מחול
תודה
 
קשה ליפול בפח עם SONY
לך על זה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור