מבקש עזרה דחופה בקניית LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא alon4u
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alon4u

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אנימעוניין לקנות LCD לסלון , כאשר מרחק הצפיה כרגע בדירה הנוכחית (שכירות) הוא 2.8 - 3 מטר .
יש לי 2 התלבטויות :
1) האם לקחת גודל 37 או 40 - אני צופה בעיקר בטלוויזיה ויש לי בבית ממיר HD של הוט והחיבור יהיה עם כבל HDMI.
2) ה לקהתלבוןץ גם בין שני הדגמים סמסונג דגם 530 פול HD שלוש שנים אחריות , או פיליפס 5604 פול HD שנתיים אחריות
על פיליפס 37 הציעו לי 4400 ש"ח
על סמסונג 37 3900 ש"ח
על סמסונג 40 4600 ש"ח
אם מישהו מכיר את הדגמים אשמח גם לחוות דעת עליהם
תודה רבה
 

לטעמי, לפחות 40" מהמרחק הזה.
אני מניח שהתרשמת מהדגמים בפועל בחנות?
 
בדקתי עכשיו והמרחק בדיוק מהספה המרכזית הוא 2.7 , אז גודל מסך של 40 לא יהיה גדול מידי?
אני לא אראה פיקסלים וירידה באיכות בשידורי טלוויזיה רגילים?
ההפרש בין37 לכדי 40 הינו 700 ש"ח, האם שווה להוסיף או אין הבדל משמעותי בין הגדלים?
בגדול אני דיי נעול על הסמסונג
 
בבקשה אם אפשר עזרה ותשובה

בקשה אם אפשר עזרה
 

בשידורי טלויזיה רגילים, אז ל- 37" יש סיכוי להראות טוב וסלחני יותר.
לעומת זאת, כאשר תכנס אל עולם ה- HD, מהר מאוד תצטער שלא רכשת מסך גדול יותר.
 
אני יושב במרחק 3.1 מטר בערך מהמסך, (אולי 3.2 במצבים מסויימים)
יש לי סמסונג 46B550
ואני מודה לעצמי כל שניה ושניה שהחלטתי להשקיע את ההפרש והלכתי על ה46 ולא על ה40.
אז 37 למרחק שלך אין מה לדבר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור