מבקש עזרה בבחירת טלויזית LCD למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא moshenuri
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshenuri

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

אודה אם מישהו יואיל בטובו להשיב על מספר שאלות שלי.

אני מעוניין לרכוש מסך 37 אינטש ומעלה FULL HD לשימוש עיקרי למחשב (כ 90 אחוזים מהזמן משתמש במסך למחשב ובשאר צופה בטלויזיה) בסכום של עד 5000 ש"ח.


במסך HAIER הקודם שהיה לי, ראיתי מחשב דרך VGA ברמה בינונית, אבל שיגע אותי שהמסך הופך לכחול במצב של BIOS (יש לנו בבית מסך טלויזיה LCD סוני שכן תומך בצפייה ב BIOS)


האם תוכלו להמליץ לי על כל מסך שעולה בדעתכם שעונה על הצרכים שלי במסגרת התקציב?
האם ידוע לכם על מסך LCD TV אשר ממולץ לעבודה עם מחשב ושבו אוכל לראות BIOS?

תודה מראש
משה
 

נערך לאחרונה ב:
צפיה ב- BIOS זה פרמטר שבלי לבדוק את המסך בפועל - עם המחשב שלך, לא ניתן לדעת מראש לגביו.
 
תודה על תשובתך.
הבנתי מתוך נבירה באינטרנט שביוס מוגדר כברירת מחדל בכרטיסי מסך ובלוחות אם לעלות במצב 600*800. בהנחה שזה נתון נכון, למה אני צריך לבדוק עם המחשב שלי?

אודה לך אם בכל זאת תכון אותי לסוגי מסכים שנחשבים ליותר מתאימים לעבודה עם מחשב.

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור