מבקש עזרה בבחירת טלוויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא bazil41
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bazil41

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם, בעקבות פטירתה בשיבה טובה של הטלוויזיה הישנה שלנו, ולאחר סוף שבוע ארוך של התלבטות וההבנה שאני לא מבין כלום בנושא אני פונה בבקשת עזרה לקניית טלוויזית LCD או פלסמה (אין עדיפות לטכנולוגיה מסוימת):
א. מרחק צפייה 4.2מ'
ב. יש בעייה של השתקפות
ג. תקציב 8K
ד. שימוש עיקרי - שידורי HOT
ה. אחריות ושירות של יבואן מוכר (לא יבוא מקבילי)
אני מבקש המלצה ל 2-4 דגמים נפוצים לא ממש משנה היצרן יותר חשובה התמורה למחיר,
לגבי ההשתקפות - אם המחיר שווה אז נמצא פתרון...
תודה לכל העוזרים
 

שלום,

בתקציב הזה תוכל לרכוש מסך 42", לדעתי אתה צריך לבדוק קודם אם גודל מסך כזה יספיק לך ממרחק צפיה של 4.2 מטר.
 
42" זה הגודל המקסימאלי שהייתי רוצה,
מה דעתך על הגדם הבא SAMSUNG PS42Q91H
תודה
 
בסה"כ דגם שמהווה תמורה טובה למחיר, חוות דעת משתמשים חיוביות באופן כללי.
 

ליאור,
תודה רבה על הייעוץ
לאחר בדיקה מקיפה יותר של נושא ההשתקפות החלטנו לקנות LCD
הדגם שנקנה הוא LG LC53 37 בגלל יחס תמורה למחיר
הקניה נעשתה ברשת המאפשרת החזרת המוצר לאחר מס' ימי ניסיון - לא יקרה...
אנחנו מאוד מרוצים, בשילוב עם כבל SCART איכותי התמונה בהחלט משביעה רצון
ויש עוד כניסה כזו לDVD וגם 2 כניסות HDMI וכו'...
בקיצור, ממולץ בחום
 
וואלה גם אני מעוניין בזה ואיפה אפשר לנסות מס' ימים נסיון? מאיפה אתה רוכשש אני גם רוצה לנסות תודה מראש
 
שמח שאתם מרוצים מהקניה, תתחדשו!
 

הרשת היא BIGBOX ומדיניות החברה היא שתוך 10 ימים מותר להתחרט ולהחזיר את המוצר (באריזתו המקורית - לא להוריד ניילונים) ולקבל את הכסף בחזרה - ללא הסברים.
המלצות:
א. לאחר שהמוכר מציג את המחיר למוצר - ללכת לאינטרנט (אפשר בחנות) ולבדוק מה מחיר המוצר באתרהחנות - בד"כ יותר זול!
ב. לקנות כבל מסוכך ואיכותי - הבדל שמיים וארץ
ג. כשהמוכר אומר שבבית רואים טוב יותר - הוא צודק (לפחות בסניפים שבהם אין חיבור לתשתית דיגיטלית)
בהצלחה
 
-נערך-
 
נערך לאחרונה ב:
בקשר למסך לא הבנתי איזה כבל אמרת שמבדיל בין שמים וארץ?
אם עד עכשיו אתה מרוצה מהדגם אין בו בעיות? ואיכות צפיה טובה?
 

אכן מעניין לשמוע איך הדגימו לך את ההבדלים בין הכבלים
 
לא היו צריכים להדגים את ההבדל בין הכבלים בחנות,
עוד לפני הקנייה בדקתי אצל שני חברים את ההבדל בין חיבור בכבל
SCART רגיל לכבל איכותי ומסוכך, אולי קצת נסחפתי עם תיאור ההבדל כ"שמיים וארץ" אבל
בהחלט ניתן לראות שיפור באיכות התמונה.
אתמול המסך שלי נתלה על הקיר וניצלתי את ההזדמנות לעשות בדיקה גם על
המסך שלי ובהחלט ניתן להתרשם מההבדל לטובה לטובת הכבל האיכותי.
בסך הכל אני מאוד מרוצה מהמסך וגם אנשי השירות של ח.י. שבצעו את ההתקנה היו
מקצועיים ואדיבים.
 
חבל על הזמן

הסמסונג עדיפה עשרות מונים על lg
 

נכון שהפלסמה של סמסונג עדיפה תחת תנאים אופטימלים,
אבל אצלי בסלון יש בערך 50% חלונות משלושה כיוונים
מה שיוצר תאורה טבעית נהדרת אבל גם אין השתקפויות במסך.
לאור העובדה שמסכי פלסמה "נוטים..." לסבול מהשתקפויות
החלטתי על מסך LCD, ובדיעבד הבחירה טובה, אולי טובה מאוד,
לדגם שלי LG LC53 יש מסגרת מבריקה ןניתן להתרשם מכמות ההשתקפות
שהיתה נוצרת במסך פלסמה - המון!! עד כדי אי שימושיות!
 
מסך מעולה, רכשתי את אותו אחד לפני כשבועיים.
פשוט מדהים!
רואים את שידורי YES ללא מריחות או תופעות לוואי, התמונה בערוצי הסרטים פשוט פנטסטית.
שלא לדבר על 720P שהיא מככבת שם על האקס בוקס...
 
נערך לאחרונה ב:
כנראה שקלעתי לדעת גדולים...
אני חושב שכדאי לציין כי איכות התמונה הטובה מושגת בעיקר במצב תמונה ORIGINAL (ללא מתיחות או הגדלות)
באפשרויות האחרות ניתן להבחין היכן LG חסכו בכדי לתת למסך מחיר נוח...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור